בקרוב פרק 4!! (:
אל תשכחו להגיייב !!(:

סיפווור ללא שם – פרק 3 !!

03/06/2013 721 צפיות 3 תגובות
בקרוב פרק 4!! (:
אל תשכחו להגיייב !!(:

לא האמנתי שככה יאנה החברה הכי טובה שלי מעודדת אותי!!!! נעלבתי מאוד שרבנו
כשחזרתי הבייתה לא רציתי לדבר יותר עם אף אחד !! פתאום נעה החברה הפרחה של מייקל התקשרה אליי ושאלה אם היא יכולה לבוא אליי…
בהתחלה לא ידעתי מה לומר עד ששמעתי מהצד השניי ״מאיה את שם?!!!״ ואז עניתי ״כן״ לא ידעתי מה לומר כי לא כל כך הייתי איתה בקשר היא הייתה החברה המקובלת של מייקל החתיך (שבו אני מאוהבת) ומה אני הייתי?! סתם..עוד אחת.. פתאום נעה אמרה ״טוב אני באה אלייך״ עניתי ״בסדר״ לא יודעת למה לא התנגדתי ולמה אחרי זה הצטערתי על זה..
אחרי כמה דקות פתאום שמעתי דפיקה בדלת ומיהרתי לפתוח הייתי מאוד לחוצה אבל זאת בסך הכול הייתהה אחותי שחזרה מהבית ספר. אמרתי לה ״היי״ והיא גם אמרה לי ונכנסה לחדר שלה המשכתי לחכות לנעה חיכיתי לה מלא זמן אולי שעה שעה וחצי עד שפתאום דפיקה בדלת פתחתי לנעה את הדלת ופתאום ראיתי שהיא לא באה לבד היא באה עם עוד כמה בנות לא הבנתי מה הם רוצות פתאום נעה אמרה״ אנחנו רוצות להזמין אותך למסיבת הפתעה למייקל יש לו יום הולדת 16 ביום שישי הזה״ לא הבנתי למה הם מזמינות אותי ואיך אני קשורה לזה אבל לפני שהספקתי לשאול אז אחת מהשפוטות של נעה אמרה ״בשעה 21:00״ והיא הביאה לי דף עם כתובת ״אל תאחרי״. והם הלכו. רציתי לצעוק מרוב אושר !!!!! סופסוף מסיבה !!!! ועוד של מייקל !!!! חשבתי לעצמי שאני אוכל להגיד לו במסיבה סופסוף איך אני מרגישה אבל ניזכרתי שהוא בטח לא ישים לב אליי אם אני יגיע וגם יש לו חברה -נעה ואחרי שהיא עשתה כזהמדבר נחמד שהיא הזמינה אותי אז למה לי לגנוב לה את החבר?
~יום שישי~
כל היום הייתי שמחה כל היום שיאנה החברה הכי טובה שלי שמה לב היא שאלה אותי ״למה את שמחה?!״ ואני רק אמרתי ״סתם.. לא שמחה״ היא ענתה ״כן בטח..״ פחדתי שלא הזמינו אותה אז לא אמרתי לה כלום. הגיע השעה 19:00 בערב ואני כבר התחלתי להתכונן לבשתי את השמלה הקצרה החדשה שלי והתאפרתי מרחתי לק ופיזרתי את השיער השעה הייתה כבר 20:30 והלכתי לסלון אמא שלי הייתה שם ואמרה לי ״פשוט מהממת !! תזכירי לי של מי המסיבה..״ עניתי ״סתם… ילד מהכיתה״ היא ישר אמרה לי ״סתם ילד מהכיתה או ילד מהכיתה ?״ עניתי ״נו סתםם!! מה את חוקרת?!!״ ״טוב טוב עם מי את נוסעת?״ עם יאנה היא קיבלה רשיון לא מזמן״ אמא שלי ענתה ״טוב תסעו בזהירות((:״ ״טוב.. ביי אמא!! ״ ״ביי מאיה !״
כשהגענו למסיבה נבהלתי בגלל מה שראיתי …


תגובות (3)

מבמםםםםם

03/06/2013 06:46

אוופ תמשיכייי אבל תעשי ארוכים יותר אם אפשרר….

03/06/2013 07:18

תמשיכיייי

03/06/2013 08:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך