בקרוווב פרק 6!!(:
ואל תשכחוו להגיייב !! (:

סיפוור ללא שםם – פרק 5 ! (:

04/06/2013 795 צפיות 2 תגובות
בקרוווב פרק 6!!(:
ואל תשכחוו להגיייב !! (:

ישבתי על הספסל ופתאום ראיתי מישהו מתקרב אליי בחושך ..
לא ראיתי מי זה כי היה חשוך אבל כשהוא התקרב וישב לידי על הספסל זיהיתי אותו. זה היה מייקל.
הלב שלי התחיל לפעום חזק פחדתי שהוא ישמע אותו. התחלתי להזיע ולפחד. פתאום הוא שאל ״קוראים לך מאיה נכון?״ אני כזה הייתי בהלם כי למה שמייקל יבוא לשבת לידי וידבר איתי בכלל?! ״אממ כן״ עניתי בשקט פחדתי מהכול אבל קיוויתי לדבר אחד שהוא יגיד. ״חברה שלך יאנה.. היא נעלמה..״ ושוב קיוויתי סתם. ״מה זאת אומרת נעלמה?״ ניסיתי להישמע מופתעת למרות שיאנה תמיד נעלמת אבל בסוף היא חוזרת. ״היא הגיעה למסיבה, אני ראיתי אותה ופתאום היא לא כאן את יודעת משהו על זה?״ עניתי ״לא..״ הוא אמר ״צריך להתקשר למשטרה!״ ואני עניתי ״תאמין לי לא צריך נו הכול בסדר ..״ הוא ישר ענה ״כן צריך מאיה ! כן צריך…״ והוא החזיק לי את היד והצמיד אותה לחזה שלו התחלתי לגמגם ״למה? לא צריך סתם להפריע לשוטרים..״ הוא החזיק לי את היד יותר חזק והלב שלי פעם מהר יותר. ״מאיה תקשיבי..״ התכוננתי להכי גרוע שיכול להיות.. הוא המשיך ״ אני אפילו לא יודע איך להגיד את זה במילים..״ עניתי לו בשקט ״אז אל תגיד…״ ואז קרה מה שקיוויתי שיקרה במשך שנתיים וחצי. הוא נישק אותי . זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי וגם הנשיקה הכי טובה שיכולה להיות. רציתי לצרוח משמחה !!! אבל לא צרחתי. פתאום שמעתי את הקול של נעה ״מייקל איפה אתה? נוווו מייקל !!״ ישר כשמייקל שמע אותה הוא אמר לי ״אני צריך ללכת.. נמשיך את זה בפעם אחרת..״ עניתי ״אבל אתה לא יכול ללכת , הרגע נישקת אותי !!!״ וזה כבר היה מאוחר מדי.. הוא לא שמע אותי הוא רץ כל כך מהר שהוא אפילו השאיר את הג׳קט הלבן שלו על הספסל. ואני נשארתי שם לבדי, עדיין מחפשת את יאנה. ״יאנההה!! יאנההה!!״ התחלתי לצרוח כי רציתי לספר לה את כל מה שקרה.. אבל יאנה פשוט נעלמה!! כמו שמייקל אמר!! כבר היה מאוד מאוחר קרוב ל1 בלילה אז לא יכולתי יותר לחכות התקשרתי לאמא שלי ולאימא של יאנה וסיפרתי להן שיאנה נעלמה הן נבהלו והלכו לתחנת משטרה הן ביקשו שאני אבוא איתן גם אמרתי להן שאני יחזור הבייתה באוטובוס ואני יפגוש אותן שם.
הגעתי הבייתה הורדתי את התיק לקחתי את הפלאפון שלי ויצאתי שוב לתחנת משטרה היא הייתה קרובה מאוד לבית שלנו אז הלכתי ברגל. כשהגעתי לשם ראיתי את אמא של יאנה בוכה והיא חיבקה את אמא שלי. לא ידעתי מה לומר . פתאום אמא שלי שיחררה את החיבוק מאמא של יאנה וקראה לי לצד. היא אמרה לי ״מאיה.. מצאו את הגופה של יאנה בסמטה בתל אביב״.


תגובות (2)

מהממממם תמשיכי!!!

04/06/2013 13:26

תוודהה אני ממשיכה (:

05/06/2013 05:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך