המשך בקרווב !! ((:

סיפוור ללא שם – פרק 2

30/05/2013 782 צפיות 2 תגובות
המשך בקרווב !! ((:

התעוררתי בבוקר עוד יום רגיל וזכרתי את הילדה המוזרה מאתמול זכרתי את זה שהיא הסתכלה אליי במבט מוזר ואת זה שהיא כיסתה את הפה עם הידיים שלה ויצאה מהכתה ירדתי למטה למטבח אכלתי ארוחת בוקר ויצאתי מהבית לבית ספר בדרך פגשתי את חברה שלי יאנה ודיברנו סיפרתי לה על הילדה המוזרה מאתמול ויאנה לא הבינה למה אני מתלהבת בסך הכול נראינו מוכרות וזה.. כשהגענו לבית ספר הילדה המוזרה לא הגיעה וחשבתי לעצמי ״נו טוב״ פתאום נכנס לכיתה החתיך מייקל שהתאהבתי בו מלפני שנה אבל אף פעם לא אמרתי לו איך אני באמת מרגישה כשהוא נכנס לכיתה נדבקו אליו ישר כל הפרחות והוא כל יום תמיד רוצה תשומת לב והכול אבח היום הוא נראה שלא הוא אמר לבנות שנדבקו אליו ״עזבו אותי היום אינלי כוח״ לא הבנתי מה קרה אולי הוא לא מרגיש טוב כי הוא תמיד נהנה שכולם נדבקים אליו הוא הלך לשולחן שלו שהוא יושב ליד מלכת הכיתה שהיא גם חברה שלו (כן יש לו חברה לצערי) והיה צלצול עד שהמורה באה כולם דיברו והיה רעש פתאום מייקל בא אליי וזה מאוד הפתיע אותי הוא שאל אותי מה קורה ? ועניתי שבסדר פתאום המורה נכנסה ואמרה להוציא את הציוד היא אמרה מייקל ומאיה לא לדבר! חברה של מייקל נעה הסתכלה עליי במבט מקנא ומגעיל ואז מייקל התיישב לידה והשיעור התחיל .
בהפסקה דיברתי עם יאנה חברה שלי על כל מה שקרה וזה שמיקל באמת דיבר איתי !!!!! הייתי מאושרת ויאנה הייתה משוכנעת שזה צרוף מקרים אני ממש נעלבתי כי חשבתי שהוא מעוניין בי ואז יאנה קלטה את זה ואמרה לי: יש לו חברה את זוכרת? אני נהייתי עצובה ופשוט הלכתי משם לא האמנתי שככה יאנה החברה הכי טובה שלי מעודדת אותי!!!! נעלבתי מאוד שרבנו
כשחזרתי הבייתה לא רציתי לדבר יותר עם אף אחד !! פתאום נעה החברה הפרחה של מייקל התקשרה אליי ושאלה אם היא יכולה לבוא אליי…


תגובות (2)

תמשיכיייייי

30/05/2013 00:57

חחח אוקיי

31/05/2013 07:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך