eden12
תגיבו בבקשה תגיבו שככה אני יוכל להמשיך
אוהבתת

סיפורי אהבה על נערות 3

eden12 15/06/2013 1157 צפיות 7 תגובות
תגיבו בבקשה תגיבו שככה אני יוכל להמשיך
אוהבתת

ראיתי שעומר עשה ססטוס :אהבה חייבת להיות משני הצדדים , אחרת היא סתם פוגעת באחד מהם לא הבנתי מה יש לו והתקשרתי אליו … עומר : מה קורה אהובתי ? אני :אצלי הכל טוב השאלה מה יש לך עומר : פשוט אני לחוץ מהחדש .. אני דואג לך יותר מדי אני : אהובי תמחק את הסטטוס הזה . אני לא רוצה לראות אותו בחיים ! אל תדאג לי הוא סתם ידיד חדש !! אני אוהבת אותך ורק אותך ! עומר : טוב אישתי שמרי על עצמך .. ניתקתי ושמעתי צלצול בדלת . פתחתי זה היה עידן , שוב בהיתי בו כמו מוזרה ואז התעוררתי עלינו לחדר שלי ובקושי למדנו רק דיברנו ורבנו מכות כמו סתומים , סיפרתי לו הכל עליי והוא עליו הוא אמר לי שהוא הגיע מהצפון , ושהייתה לו חברה לא מזמן והם נפרדו .. סיפרתי לו על עומר וכל זה . היה לי חם אז הורדתי את המכנס הארוך והחלפתי לשורט … הוא הסתכל עליי מוזר וחייך .. לא רציתי לדעת מה עובר לו בראש ! חחחח חייכתי אלייו הוא התחיל לזרוק לי מילים שאני יפה , ואני הילדה הכי יפה שהוא ראה וקיצר ניסה להתחיל איתי . הסברתי לו שיש לי את עומר ושיפסיק . התחלנו לריב כזה בצחוק ונתתי לו בעיטה הוא דחף אותי על המיטה והתגלגלנו אחד על השני , הוא פתאום הוריד את החולצה ולא הבנתי מה הוא רוצה חשבתי שסתם היה לו חם אז המשכנו לריב , הוא הצמיד אותי לקיר לא הבנתי מה קורה , הייתי קצת לא מרוכזת ופתאום …..


תגובות (7)

יש כזאת בפייס לא?? עם הרבה לייקים…. בסך הכל סיפור ממשש מעניין! נורא אהבתי…

15/06/2013 09:52

יובל תודה! אין כזה אני כתבתי את הסיפור

15/06/2013 09:57

יובל תודה!! ואין כזה אני כתבתי את הסיפור

15/06/2013 09:57

מהמממממם תמשיכי!!!!

15/06/2013 10:22

ממשיכה ;) ויובל אני כתבתי את זה

15/06/2013 10:28

אני לא נותת קרדיט לאפחד… אני רק אומרת [כותבת] שהשם מאוד מוכר וזה…

15/06/2013 10:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך