eden12
תקראו ותגיבו ;)
אוהבתת

סיפורי אהבה על נערות 4

eden12 15/06/2013 800 צפיות 4 תגובות
תקראו ותגיבו ;)
אוהבתת

שמעתי שיש קול של מישהו עולה במדרגות , ניסיתי להעיף את עידן ממני אבל לא הצלחתי הוא היה חזק מדי .. לא הבנתי מה יש לו לרגע ודי נלחצתי שהוא הולך לעשות לי משהו … אבל נרגעתי כי ידעתי שמישהו בא ויציל אותי מהמצב המגעיל הזה . ועוד יש לי חבר ! אני לא מבינה אךי הגעתי לרגע המגעיל הזה לשי ושל עידן .. למרות שהוא ילד מדהים … נראלי כל מה שהוא רצה זה לאנוס אותי או משהו כזה ורק המחשבה על זה הלחיצה אותי . בעוד שעידן הצליח לנשק אותי אני חושבת לעצמי אני אני יסביר לעומר שהתנשקתי עם ילד שהכרתי היום ? זה ממש יוריד מהכבוד שלי , העפתי את עידן ממני ופתאום שמתי לב שעמר עומד מולי … הייתה לי הרגשה שהוא עומד שם לפחות דקה … ראיתי אותו מת בתוכו .. וככה הייתי גם אני ! לא ידעתי איפה לקבור את עצמי … מה אני יגיד לו אחרי זה ? וגם לכל שאר החברות שלי שיבקשו הסבר הבנתי שעידן ילד לא טלית שכולה תכלת וצריך להתחיל להזהר … עומר : טוב אני לא יפריע לכם אני : עומר חכה זה לא מה שאתה חושב … עידן : יואו שיר אני מצטער , פשוט אני מתחיל להבין מי את והיה לי כיף מאוד איתך היום אז חשבתי שנזרום קצת … אני : אתה אל תתקרב אליי בכלל , אתה יודע שיש לי חבר וככה אתה מנסה לסחוט ממני נשיקה ? עידן :אני באמת מצטער עומר : אני לא רוצה להפריע לקטע הרומנטי בניכם אני : עידן טוס מפה , אני צריכה להיות עם עומר עידן : ביי , ואז קרץ לי וראיתי שבדיוק שהוא יצא הוא שלח לי הודעה לפלאפון .


תגובות (4)

מהמממממפ תמשיכי!!!!

15/06/2013 11:24

מדהיםםםםםםםםםם תמשיכיייייייי

15/06/2013 22:09

ממשיכה ;)

16/06/2013 03:39

מהממםםם תממשיכיייי

24/06/2013 16:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך