*love*
איך יצא?? להמשיך??

סיפורי אהבה על ערסים ;) -הקדמה

*love* 08/07/2013 991 צפיות 4 תגובות
איך יצא?? להמשיך??

שם: עדי גיל:15 מראה: שיער חום לא ממש ארוך,עיניים כחולות,נמוכה,קצת שמנה אופי: בדרך כלל שקטה וביישנית אבל עם החברים שלה משוגעת ,הדבר שהיא הכי רוצה זה חבר.

שם : אביה גיל: 16 וחצי תיאור חיצוני : שיער שחור פחם חלק ואר עיינים חומות , גובה ממוצע , רזה , ריסים ארוכים וצפופים , חיוך יפה וישר אופי : מצחיקה , רגישה , עצלנית ואוהבת ילדותית ושטותית בקטע החמוד , ל לישון , מתערבת בעניינים שלא שייכים לה , פייטרית , לא ותרנית , לא פריירית , תדבוק במטרות שלה , משיגה מה שהיא רוצה … תחביבים : מנגנת על גיטרה אקוסטית , שרה , מבשלת , מציירת לפעמים ישנה המון , כשמשעמם לה ,יש לה רק אח אחד שמגן עליה כמו על
העניים שלו והם בקשר ממש טוב מספרים הכול אחד לשני , לאח קוראים: מאור גיל: 20 , בצבא.

לידור ביטון-בן 16 וחצי מראשון לציון, כולם המושלם""קוראים לי "הערס החתיך" , האיש והאגדה" -זה אני לידור ביטון."ההורס" ,", אני שחום גבוה,שיער חום עם התספורת שכולם עושיםם,עיניים חומות,בקיצר אני חתיךךך אששששש. אני מקובל,אין אחד שלא מכיר אותי כי אני לידור ביטון המלךך. כי אין אחת שלא רוצה אותי , לא רודף ולא ירדוף אחרי אף אחת. אם מישהו יעצבן אותי,אני מקבל עצבים ולא כדאי לאף אחד להתעסק איתי!!

שני ביטון אחותו של לידור התאומה גיל 16 מראה שיער בלונדיני טבעי שופע עד התח חלק ועיניים חומות שזופה גבוהה רזה עגי בטבור ) היא מורידה אותו בגלל אחיה אופי חמודה מצחיקה אמיצה חברותית אופנתיתאומרת מה שיש להגיד בפרצוף בנים מתחילים איתה כל הזמן בכל מקום שהיא עוברת ולא מכירים את אח שלה או יודעים שהוא אחיה כי הם לא מתעסקים איתו בגלל שהוא הרס לה עם הרבה בנים אז ה עברה בגיל 14 לפנימיה ועכשיו היא חוזרת בלי שהוא ידע לבית ספר שלו וגרוע מזה ה לא זיהה אותה בהתחלה חולה על מסיבות בריכה ים יציאות מועדונ ועוד מלא לפני שעברה הייתה חברה טובה של עדן ומאי הן לא יזהו אותה בגלל השינ שהיא עברה שהייתה בת 14 הייתה שמנה מאוד לא שזה הפריע להן היו לה בפנימיה בנות שעזרו לה להוריד את כל המשקל ולטפח את עצמה ללמוד להיות הכי אופנתית שיש ושהיא חוזרת היא חוזרת רז וחטובה והורסת הבנות ידעו שזו היא כי ה הודיעה להן שהיא חוזרת סגנון לבוש שורטים גופיות חולצות בטן ה אבל זה היה לפני שלידור ראה עכשיו קצת יותר מוקפד אבל זה הסיגנון יש לה היא הדבר הכי חשוב שיש לשידור והוא שומר עליה בעשר עיניים יהיה לה חבר הי לא תשים על לידור אבל תקשיב לו קצת כי הוא יכול להיות קרציה,חולה על לקים ושופינג!!!
חברות טובות :
עדן כהן-בת 16,מראשון לציון,לא גבוהה ולא נמוכה, באמצע. יש לי שיער שחור חלק ובקצוות חום מתולתל,עיניים חומות. יש לי עגיל בטבור,הליקס,ועגיל באף . יש לי הרבה חברות, אני ילדה מקובלת וחברותית,אוהבת לעשות שופינגג!! הרבה בנים אוהבים אותי ואומרים שאני שווה אבל אני אומרת שכולם שווים!! חולשות ? האייפון הלבן המושלם שלי,בנים חתיכים והכי הכי הכי חשוב ע-ר-ס-י-ם!!! אהבה? לא מאמינה בזה , אפשר לומר שאני סטוציונרית אבל לא עושה שטויות .. אני חולת מסיבות,אירועים,מועדונים,בלאגנים. אין מסיבה שאני לא נמצאת בה!!
מאי לוי -בת 16 מראשון לציון. שיער שטני ארוך חלק עד הטוסיק,עיניים ירוקות העיניים הכי נדירות בעולם( ילדה יפה כולם) מתחברים אליה,הרבה אוהבים אותה,חברה הכי טובה שלי ואני מאוהבת בה. חולשות ? בנים עם קוביות,בנים עם עגיל בגבה וגלח . חולה על שופינגג: לקים,בגדים,נעליים,צמידים,הכלל!!! חולה על אופנה !!!
שם : דנה גיל : 16 וחצי מראה : שיער שטני בה עיינים כחולות ובוהקות, וריסים שחורים עבים ויפים, גבוהה, רזה, חטובה, דגמנה ) אופי: חברותית, מצחיקה, תמיד צוחקת, מעודדת, נאמנה, אופטימית במיוחד, רגיש נחמדה ומאוד נשית, אוהבת אקססואריז, בגד איפור וכדומההההההההה(-;

שם: גל גיל: מה שבאלך צבע עניים:חום דבש צבע שיער:חום חלק גבוה/ בינוני/ נמוך:בינוני רזה/ שמן:רזה אייפיון:אוהבת לרקוד, לשחק כדור עף ומכורה לאייפון. אוהבת שמלות ושונאת עקבים מכורה לשופינג
שם: ג'ו(שם אמריקאי)זה השם של החבר הכי טוב שלי ואני גרה באמריקה גיל: מה שבאלך צבע עניים:חום צבע שיער:שחור גבוה/ בינוני/ נמוך:גבוה יוצר מגל רזה/ שמן:רזה אייפיון: שומר על גל מכל בן הוא לא מסכי לה להיתקרב לבנים כי גל נחשבת מאוד יפה אז הוא לא מרשה לה להיסתובב ליד בנים שהם לא הוא וגל מיתעצבנת מיזה ושונאת שהוא מיתנהג ככה ;( הוא מכור לאייפון ומשחק כדור עף )שם הוא הכיר את גל.
אופי:סטוציונר,דואג לגל כאילו היא אחותו,חתיך,מקובל.
שם:איטה גיל:16 אופי:חברותית אוהבת ליצחוק תמיד חיבת שהייה יתה מישהו לא אחפת לה מי היא ל אוהבת להיות לבד מיתחברת מהר ובקלות מתלהבת ויש לה ליפאמים יציאות מישלה מראה חיצוני: בלונדינית עם פוני לצד עיינ כחולות גדולות ויפות תוי פנים עדינות ויפו רזה וגובה ממוצע.


תגובות (4)

יפה תמשיכייי!
או יותר נכון תתכילי

08/07/2013 01:27

תמשיכיי!!! נשמע ממש מעניין ;))
אבל יצא לך בטעות : מתערבת בעניינים של אחרים , ואני כתבתי לך בתיאור * לא מתערבת בעניינים של אחרים* חחחחחחחחחחחחחחחחחחח תמשיכי;))

08/07/2013 01:30

להמשיךך וומהררר

08/07/2013 02:10

תמשיכייי

08/07/2013 03:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך