קרדיט לסוואגית סלינטור המדהימה שממש עזרה לי עם הסיפור

סיפורי אהבה על ערסים הקדמה

24/10/2013 1939 צפיות 4 תגובות
קרדיט לסוואגית סלינטור המדהימה שממש עזרה לי עם הסיפור

אור אמסלם בת 15 וחצי כיתה י' אני בלונדינית עד הטוסיק יש לי עיניים חום דבש רזה אבל לא יותר מידי 1.60 כן אני די גמדה אבל לא נורא. ויש לי עגיל בטבור.
חולה על אח שלי אלירן שומר עליי כמו יהלום לא היה לי חבר עד עכשיו בגלל אח שלי אבל מה שמוזר שלא אני לא בתולת שפתיים כן התנשקי למרות שלא היה לי חבר לפעמים שאני תופסת ראש במסיבה אז בטעות זה קרה לי ואני משתדלת שלא יחזור על עצמו.
אז אני עוברת מחדרה לתל אביב אני די מבואסת כי אני צריכה להיפרד מכולם . חיה עם אבא שלי הוא עובד עד מאוחר אבל זה עדיף מאמא שלי… אתם בטח שואלים למה? אמא שלי היא סוג של זונה היא מסניפה כל הזמן סמים או מזריקה לעצמה היא גם משתכרת בבסיס קבוע היא חוזרת הביתה רק בשביל לקחת כסף לעוד… אף פעם לא דיברתי איתה מאז שגילינו מה היא באמת אני זוכרת איך גילינו, איך אני גיליתי…
פלאשבק
סוף סוף נגמר בצפר באלי כבר לגמור את היסודי הזה. אני מתה לגמור כיתה ו' יאללה נראה איפה אמא.
הלכתי לכיוון החדר של אמא ואבא ראיתי את אבא בחדר עבודה שלו "היי אבא" אמרתי לו "היי יפה שלי" אמר לי ונשק לראשי חייכתי עליו ונכנסתי לחדר שלי עם הספרים שלי ברגע שנכנסתי הם נפלו לי הייתי בשוק ראיתי את אמא היא…היא הייתה מתחת למיטה היתקדמתי היא לא שמעה אותי ראיתי שקיות מוזרות ובקבוקים ריקים של משהו של אלכוהול לקחתי את הבקבוק 'וודקה' זה מה שהיה כתוב עליו היתכופפתי וראיתי את אמא מתחת למיטה היא הזריקה לעצמה משהו תוך כדי שהיא שותה עוד וודקה רצתי מהר לחדר עבודה של אבא "אבא" צעקתי ורצתי עליו "מה קרה ילדה שלי?" שאל אותי "זאת…זאת אמא היא מזריקה לעצמה משהו מתחת למיטה ושותה וודקה" אבא היה בשוק ורץ לחדר שלהם ועמדתי מאחורי הקיר והצצתי עם הראש אבא הוציא את אמא ממתחת למיטה היא הסתכלה עליי עם מבט מלא שנאה אבל גם מלא חרטה ירדה לי דמעה מהעין . אבא שלי התקרב עליי וחיבק אותי "יש לך שעה וחצי ואז אני לא רוצה לראות אותך שוב" אמר לה והיסתכל עליה במבט מאוכזב.
סוף פלאשבק
כן זה היה מזעזע הייתי בתקופה קשה של שנה הייתי כל הזמן מסתגרת בחדר ורק מסתכלת על התמונה של כל המשפחה היו לנו מיליון כאלה וכולם היו ממוסגרות בחדר שלי אני זוככרת שהייתי מנפצת אותם וחותכת את עצמי עם השברים של התמונה. לא הייתי אוכלת לא שותה לא כלום אבל לאח שלי כבר היה נמאס לראות אותי ככה והוא הוציא אותי מהמצב שבו הייתי עדיין יש לי צלקת מאמא שלי…
פלאשבק
רצתי לחדר ובכיתי עברה שעה ורבע מישהו נכנס לי לחדר ונעל אותו היסתובבתי וראיתי את אמא שלי היו לךה עיניים אדומות לא מדמעות אלא מכעס היא לקחה זכוכית גדולה וזרקה לי על המותן…
סוף פלאשבק
כן אז הצלקת הזאתי נשארה שם ותישאר שמה לנצח…
אלירן אמסלם 16 וחצי יש לי שיער שחור מארניס ועיניים ירוקות בהירות קוביות שרירים 1.76 כן אני חתיך הורס ומודע בזה אסור להתכחש לאמת לא ;) אז ערס סצטיונר שותה כדי להעביר מצב רוח חרא שאני יוצר עם חברים ובשביל הכיף מעשן חופשי אין לא הייתי מי שאני היום בלי הסיגריות שלי יש לי אחות קטנה אור חולה על הילדה הזאתי שומר עליה כמו יהלום ויותר . אני חולה על כדורסל כדורסל בנשמה. חברים הכי טובים גיא וויליאמס וסער כהן.
רון לוי בן 16 כיתה י"א ג'ינג'י שיער קצוץ אבל לא יותר מדי ,גבוהה עם קוביות יש לי ידידה הכי טובה אור אני מאוהב בה כבר מלא זמן אבל היא לא יודעת… לפני שנתיים עברתי מחדרה לתל אביב אבל לא הספקתי להודיע לה הלוואי והייתי יכול לראות אותה שוב.
מעיין רוסו בת 15 וחצי כיתה י' מתל אביב שיער חום בהיר עד מצע הגב עיניים ירוקות גבוהה מלאה אבל לא יותר מידי
ליהי כחלון בת 15 וחצי כיתה י' מתל אביב חברה הכי טובה של מעיין חולה עליה שיער שחור שחור עד אמצע הגב עיינים ירוקות חומות לארזה ולא מלאה סבבה.
גיא וויליאמס בן 16 וחצי כיתה י"א שיער חום מארניס עיינים חומות בהירות בהירות גבוהה עם קויות ערס וסציונר שותה ומעשן.
סער כהן בן 16 וחצי כיתה י"א לבונדיני מארניס עיינים ירוקות צהובות קצת וכחולות הורסות כמוני ;) גבוהה עם קוביות


תגובות (4)

תעלי פרק 1 !!!
זה מושלם !! איזה אמא חיה יש לה

24/10/2013 09:14

חחחח מה יש לכולם מאלירן ואמסלם????

24/10/2013 10:03

כי אלירן זה שם יפה ואמסלם זה פשוט מתאים

24/10/2013 11:17

תמשייכיי מושלם

24/10/2013 11:48
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך