סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק : 10

05/12/2013 1133 צפיות תגובה אחת

סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק : 10
קמתי בבוקר , התקלחתי , שמתי בושם ,עשיתי מחליק ולבשתי ג׳ינס קצר, חולצה אדומה ו VANS לבנות , ירדתי למטה .
חיבקתי את האחים שלי ויצאתי מהבית שובל חיכתה לי בחוץ, והלכנו יחד לבית ספר.
בדרך ראינו את גיא , חיבקתי אותו ונתתי לו נשיקה ואז הוא חיבק את שובל ונתן לה נשיקה בלחי.
המשכנו ללכת ביחד עד הבית ספר .
אחרי בית ספר גיא בא אליי.
נכנסנו הבייתה ואלידור ואביאל הסתכלו עלינו כמו על חייזרים, ״נו , אתם הולכים לבהות בנו כל היום?״ אמרתי וצחקתי ,
נתתי להם חיבוק ואני וגיא עלינו לחדר שלי ,
ישבנו אצלי בחדר מחובקים על המיטה
ואחרי כמה שעות יצאנו לרחוב לעשן בגלל שלא רציתי שאביאל או אלירן ידעו שאני מעשנת.
התקשרנו לשובל והלכנו אלייה הבייתה, הזמנו סרט וסושי והיינו אצלה עד הערב .
בסביבות תשע אני וגיא יצאנו מהבית של שובל התנשקנו וכל אחד הלך לבית שלו.
חזרתי הבייתה ושמעתי את אביאל מדבר בטלפון עם גיא. התקרבתי לשמוע את השיחה אבל גיא ראה אותי והלך לחדר שלו.
נכנסתי להתקלח לבשתי פיג׳מה ויצאתי לרחוב.. שוב … לעשן…
אני חושבת שהתמכרתי לגמרי , אבל אני רוצה שהאחים שלי ידעו , הרי איך אני לא יעשן שהחבר שלי, החברה הכי טובה שלי והאחים שלי מעשנים לידי כל היום?!.
כיביתי את הסיגרייה ונכנסתי לישון .
קמתי בבוקר , התקלחתי עשיתי קוקו ולבשתי ג׳ינס ארוך , גופייה חלקה בצבע ורוד בהיר וכפכפים.
שמתי בושם וירדתי למטה..
כשירדתי ראיתי את גיא , אביאל , ואלידור. אוכלים ארוחת בוקר לפני הבית ספר.
חיבקתי את האחים שלי ונישקתי את גיא
האחים שלי נעצו בנו מבטים ולפני שהספקתי להגיד משהו , אליאב אמר :״טוב אל תהרגי אותנו , יקח לנו זמן להתרגל״.
חח צחקנו כולנו , לקחתי את התיק שלי ויצאתי מהבית .
בהפסקה אני ושובל הלכנו למחששה לעשן. התיישבנו והדלקנו את הסיגריות , ואז התחלנו לשמוע בנות צוחקות ומדברות,
הסתובבנו וראיתי את אלידור ואביאל עם חבורת שרמוטות .
כיבינו את הסיגריות וברחנו משם….
״ וואו זה היה קרוב ״ שובל אמרה לי, והלכנו לכיתה .
נגמר בית ספר והלכתי הבייתה…


תגובות (1)

תמשיכיייי

05/12/2013 04:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך