סיפורי אהבה על ערסים- מאי פרק 2

03/12/2013 1438 צפיות 3 תגובות

סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק 1
מאיוש, נסיכה שלי , קומי ….
פתחתי את העיניים וראיתי את הפרצוף של אלידור מול הפנים שלי.
אווו מזל טוב שקמת אני מנסה להעיר אותך כבר רבע שעהה הוא אמר ,צחק ויצא מהחדר
ואני קמתי להתארגן לבית ספר.
נכנסתי להתקלח ,ואחר כך לבשתי ג׳ינס קצר חולצת וי לבנה עם שרוולים קצרים כפכפים לבנות וסווטשירט של אדידס
עשיתי מחליק,דאורדוראנט בושם וירדתי למטה אבל בידיוק שיצאתי מהחדר אביאל גם יצא וראה אותי עם הג׳ינס וכנראה חשב שהוא קצר מידי והתחיל לעשות לי הרצאה שרק בנות זולות יוצאות ככה מהבית ובלה בלה בלה אז נכנסתי חזרה לחדר והחלפתי לג׳ינס קצר אבל לא מדי וירדתי למטה.
אמרתי שלום לאביאל ואלידור ויצאתי מהבית, שובל חיכתה לי בחוץ..שוב.. מעשנת..
נקודת מבט של שובל :
חיכיתי למאי בחוץ כי לא רציתי שאביאל או אלידור יראו איך התלבשתי : חולצת בטן שחורה , ג׳ינס קצר דפוקאותי וכפכפים .
מאי יצאה החוצה והלכנו לבית ספר .
בדרך לבית ספר דיברנו על איזה כיף שמחר היום הולדת של מאי שזה אומר, שהיא תהיה בת 16 ויסכימו לה לעשות עגיל בטבור!! , ובערב היא מזמינה כמה חברים הבייתה …
נקודת מבט של מאי:
הגענו לבית ספר וראינו את גיא אביאל ואלידור ( כנראה אמא שלי לקחה אותם בדרך לעבודה ) יושבים במחששה מעשנים ואיתם חבורת שרמוטות …

~הודעה: בפרק הקודם קיבלתי כמה תגובות על הסיפור שלי , ורציתי להגיד כבר עכשיו בהתחלה שלו
שזה *לא* סיפור רגיל על ערסים והאחים שמגנים על האחות והאחות מתאהבת בחבר של האחים גם עם זה יראה ככה בהתחלה זה *לא* מה שיקרה אז עם מישהו מחפש סיפור קצת אחר מוזמן לקרוא~


תגובות (3)

תמשיכיייי ןאני שמחה שהמשכת:)
רק הערה קטנה- תעשי מכראות כשאנשים מדברים.
כמו ב: "אוו מזל טוב שקמת אני כבר רבע שעה מנסה להעיר אותך," הוא אמר.
זה עוזר להבין מה אומרים כי בהתחלה לא ממש הבנתי….
מקווה שעזרתי, ותמשיכיייי;)

03/12/2013 02:51

תמשיכיי (:

03/12/2013 02:52

תמשיכי

03/12/2013 02:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך