סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק : 5

04/12/2013 1165 צפיות תגובה אחת

סיפורי אהבה על ערסים – מאי פרק : 5
נקודת מבט של מאי :
פשוט לא יכולתי לעצור את עצמי,נשברתי.
התחלתי לבכות לשובל , היא לא ממש ידעה מה לעשות כי היא לא ידעה מה קרה לי , אז סיפרתי לה.
היא הייתה בשוק , היא לא ידעה שככה אני מרגישה אליו והוא אליי ושהתנשקנו ונהיה כל הבאלגן הזה..
נרגעתי והתקדמנו לבית ספר , ריחפתי לי במחשבות והייתי בבועה של עצמי, העיניים שלי ריפרפו על האנשים שהולכים על המדרכה המקבילה .
ואז .. נעצרתי
ראיתי את גיא שכנראה הבריז היום והולך אלינו הבייתה , וואו הלב שלי דפק שובל הסתכלה עליי , ונעצרנו.
הרגשתי שאני חייבת לדבר עם גיא , אז צעקתי לו וסימנתי לו שיבוא, אבל הוא פשוט עשה כאילו אני שקופה ולא ראה אותי ופשוט המשיך בדרכו.
הדמעות עוד פעם מילאו לי את העיניים …
החלטנו להבריז מהבית ספר להיום אז הלכנו לשובל הבייתה , היינו אצלה עד הצהריים ואז חזרתי הבייתה .
כשנכנסתי ראיתי את אלידור אביאל וגיא יושבים בסלון אלידור ואביאל הסתכלו עליי וגיא עשה כאילו הוא עסוק בפלאפון.
הייתה שתיקה מביכה כזאת עד שאלידור אמר לגיא:״ אמממ גיא , נראה לי שאתה צריך ללכת..״.
גיא קם מהספה והתכוון לכיווני העביר מבט עליי מלמטה למעלה ויצא מהבית .
עליתי לחדר וראיתי שהוא מחובר לוואטסאפ, סימסתי לו :
מאי : ״ היי״
גיא : ״ תקשיבי מאי אנחנו צריכים לנתק קשר״.
מאי : ״ אל תדאג האחים שלי לא ידעו ״.
גיא : ״ לא זה לא זה , אני הבטחתי להם אני לא יכול אני אוהב אותך סליחה וביי״.
סגרתי את הפאלפון ונשכבתי במיטה עד שנרדמתי קמתי ביום למחרת ,
לבשתי מכנס עור שחור ,חולצה צמודה אפורה וכפכפים אפורות, שמתי בושם עשיתי מחליק וירדתי למטה…


תגובות (1)

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

04/12/2013 01:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך