קריסטין
עוד פרק כפול מקווה שתואהבו שמחה שאהבתן את הפרקים הקודמים אוהבת ספיר

סיפורי אהבה על ערסים פרק 6 ופרק 7

קריסטין 02/11/2013 1471 צפיות 4 תגובות
עוד פרק כפול מקווה שתואהבו שמחה שאהבתן את הפרקים הקודמים אוהבת ספיר

פרק 6
נקודת מבט של אלידור.
חזרתי הביתה בעצבים אביאל עלה לי על העצבים וגיליתי שליאן מנסה להתנהג כמוני אז אכלתי נרגעתי והתחלתי לדבר איתה שהיא עושה לי דווקא אז היא צרחה עליי שהיא לא רוצה שאני יהיה אח שלה היא העלתה לי תסעיף אמרתי זהו לא אכפת לי מה היא לובשת מה היא עושה ואז בכלל אוראל עלה והתחיל לחפור שהוא לא כמוני והיא יצאה פתאום סעממק אומנם אני לא יראה שאכפת לי אבל אם יקרה לה משו אני יהרוג מישו.
נקודת מבט של ליאן.
זהו זה מה שחסר לי שיאנסו אותי שירביצו לי כי כנראה כבר לאלידור לא אכפת ממני אחרי מה שאמרתי לו התפללתי לאלוהים שלא יקרה לי כלום ומה מסתבר שזה אביאל ״יואו תגיד אתה נורמלי אתה יודע איך נבהלתי״ ״איך את לבושה?״ הוא ענה לי ״מה הבעיה?״ שאלתי אותו ואז נזכרתי שאני לובשת שורטס וגופייה ואז אנרתי לו ״סתם היה ריב בבית ולא היה לי זמן להחליף בגדים אז …״ ״אז את לא תתלבשי ככה יותר״ אביאל צעק עליי הוציא סיגריה והתחיל לעשן ״את מעצבנת אותי כוס רבאבק״ הוא התחיל לצעוק עליי ״מה אתה צועק עליי מה אתה מדבר אליי ככה בכלל דיי תעזוב אותי״ אמרתי לו הוא עזב והמשכתי ללכת שראיתי את נהוראי אז צעקתי לו והוא לא ענה טוב שימות אמן מה הוא לא מתייחס? ואז קלטתי שהוא מסתובב עם ילדים מהשכבה שלי מה הקטע ?התקשרתי לאוראל ושאלתי אותו מה נהוראי עושה עם ילדים מהשכבה שלי והוא לא ענה לי פשוט ניתק לי בפנים מה נראלו? חזרתי הביתה והתחלתי לצרוח על אוראל ששכחתי לשאול עוד פעם מה נהוראי עושה איתם ועליתי לקומה של אלידור והוא לא היה שם רציתי לבקש סליחה ממנו ואז נזכרתי שאני צריכה לבקש סליחה גם מאביאל התקשרתי לאביאל ואמרתי לו לבוא הוא בא נישקתי אותו צרפתית והוא לא זרם ״מה קרה כפרע?״ שאלתי אותו ואז נזכרתי ״אה חיימשלי אהובי אהבה שלי בעלי אני מצטערת על איך שדיברתי אליך סליחה״ ואחרי שניה הוא ״שאל אותי את לא תשימי יותר בוקסר?״ (ככה הם קוראים לשורטס) ״מבטיחה אהובי רק תסלח לי״ לא הייתי צריכה שניה וכבר הוא צרפט אותי עלינו לקומה שלי ונישקתי לו תקוביות והוא שיחק לי בעגיל בטבור עם הפה ונישק אותי בבטן והוא הלך באחד בלילה.

פרק 7
בוקר.
קמתי התארגנתי שמתי שורטס כחולים חולצת ביצפר שקופה לבנה וטומס לבן כחול פסים והערתי את כולם ונסעתי עם אוראל לביצפר נכנסתי לכיתה וכל החברות שלי קפצו עליי בשאלות של איך אלידור הרשה לי ללכת לביצפר בשורטס וחולצה שקופה ומזל שהיה צלצול כי לא היה לי כוח לענות להן ואז נזכרתי שיש שעתיים מתמטיקה אז שניה לפני שהמורה נכנסה ברחתי החוצה אז הלכתי למחששה ופתאום אני שומעת את אלידור מתחיל לצרוח עליי ״תגידי מה באת עם בוקסר עכשיו את הולכת הביתה להחליף ומה בכלל את עושה מחוץ לשיעור״ אז פלאשבק לאתמול צרחתי עליו בחזרה ״אין לי כוח לשמוע אותך״ בסוף טיפסתי על הגדר וחזרתי הביתה ואכלתי ונחתי עד שאוראל ומור הגיעו ושיגעו לי תצורה אז החלפתי לבגד ים ועליתי לגג נכנסתי לג׳קוזי ולבריכה ושמתי מזרחית פול ווליום ברקע ואז קרה מה ששינה לי תחיים קיבלתי אסמס ממתן(ילד חתיך מהשכבה שלי ) והוא רשם לי כפרע עלייך יפה שלי רוצה לקפוץ אליי בערב? אז רשמתי לו למה לא חתיך שלי והלכתי להתקלח ולהתארגן ובשבע כבר הייתי מחוץ לבית שלו ואז הוא חיכה לי בחדר שלו והסביר לי שהוא לבד בבית ושהוא רוצה לזיין אותי ואז קרה משו שבחיים לא חשבתי שיקרה…


תגובות (4)

תמשיכי

02/11/2013 09:31

מושלם

02/11/2013 10:08

תמשייכיייי

02/11/2013 10:25

הם כל כך לא היזדיינו פליז שלא תמשיכי פליז

02/11/2013 10:37
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך