קריסטין
פרק קצר מבטיחה פרקים ארוכים בהמשל שיהיה לכן לילה טוב מושלמות שלי ספיר

סיפורי אהבה על ערסים פרק 9

קריסטין 03/11/2013 1388 צפיות 4 תגובות
פרק קצר מבטיחה פרקים ארוכים בהמשל שיהיה לכן לילה טוב מושלמות שלי ספיר

נקודת מבט של ליאן.
אמרתי למתן ״אין סיכוי שאני עושה איתך סקס ישלי חבר״ ואז כל החברים שלו נכנסו והתחילו להתפשט ולהפשיט אותי בכוח כבר הייתי ערומה עד שהדבר הכי לא הגיוני קרה נהוראי נכנס עם אוראל לחדר אוראל קלט אותי ויצא החוצה הוא בטח התקשר לאלידור ופתאום כולם התחילו לגעת בי ולמשש אותי ואז אוראל חזר לחדר ו…
נקודת מבט של אוראל.
נכנסתי לחדר וקלטתי את ליאן ערומה שם יצאתי וסימסתי לאלידור ״ אלידור אונסים פה את ליאן בבית של מתן תבואו מהר אני ינסה שהם יעזבו אותה שלחתי לו נכנסתי והתחלתי לצעוק עליהם שיעזבו את אחותי (נהוראי פשוט עמד בשקט ולא עשה כלום ) ואז כולם עזבו את ליאן והתחילו להרביץ לי בבטן בפנים כולי סימנים כחולים.
נקודת מבט של ליאן.
התלבשתי מהר וברחתי בלי שהם שמו לב פתאום שיצאתי לרחוב אני קולטת את אלידור ואביאל אמרתי להם שהם מרביצים לאוראל הם נכנסו ואחרי עשר דקות הם יצאו עם מלא דם ועם אוראל.
נקודת מבט של אלידור.
קיבלתי תאסמס מאוראל
שאונסים את ליאן חבורת ילדים התקשרתי מהר לאביאל והוא סיפר לי שהיא אצל מתן ויצאנו בריצה שתינו לבית של מתן איך שהגענו ראינו את ליאן והיא סיפרה לנו שאוראל עדיין בפנים וכולם מרביצים לו (מזל שהבאנו אולרים) נכנסנו פנימה וראינו חבורה של עשרה ילדים מרביצים לאוראל ואמרנו להם שאם הם לא עוזבים את אוראל אנחנו נרצח אותם בקיצר הם עזבו את אוראל אוראל היה מלא בסימנים כחולים ובלי הכרה וכמה ילדים הוציאו אולרים אני לקחתי את אוראל ויצאתי בזמן שמישהו חתך אותי בגב עם אולר ואז עף עליי דם מכל הכיוונים ואביאל חטף יותר ממני הוא חטף דקירה של סמ 1 לצד וחתך בגב שרטתי בדרך כמה בגב עם האולר וגם אביאל שרט עוד כמה ויצאנו.


תגובות (4)

אימא!!!! איך אין לה אטרף????

03/11/2013 10:54

מושלם

03/11/2013 10:54

אני מעלה את פרק 11

03/11/2013 11:05

סליחה את פרק עשר חח

03/11/2013 11:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך