בסיפור מסופר על ילדה שקשה לה בחברת בנים , היא לא מסתדרת עם שני בנים ספציפיים וחושבת שכל החיים שלה הם אהבה ורומנטיקה ..
הסופרת נושי :) היא המספרת שבעצם כל זה עבר עלייה בילדותה היא חוותה חיים קשים בחברת ילדים ונערים ..

אהבה כואבת

06/03/2011 1008 צפיות 4 תגובות
בסיפור מסופר על ילדה שקשה לה בחברת בנים , היא לא מסתדרת עם שני בנים ספציפיים וחושבת שכל החיים שלה הם אהבה ורומנטיקה ..
הסופרת נושי :) היא המספרת שבעצם כל זה עבר עלייה בילדותה היא חוותה חיים קשים בחברת ילדים ונערים ..

קוראים לי דנה ואני בת 16 ואני ייספר לכם את הסיפור שלי :
"..מה חיפשת בתיק שלי ?" שאלה אותי אימא במפתיע "סתם חיפשתי את הפלאפון שלי אני לא מוצאת אותו"
אימא אמרה לי שזה לא אצלה .. לא האמנתי אבל נזרום …
באותו יום חמישי חם ומגניב הלכתי לברכה עם הכיתה המושלמת שלי היה אז תקופה חמה ושרבית אבל יום חמישי היה יום חמים ונעים לא רוח לא כלום היה מצב רוח מצוין !
השתכשכתי במים טבלתי רגליים וקמתי להשתזף , לפתע בא אליי החתיך ההורס של הכיתה שכולם רוצות אותו ואומר לי : "היי דנה מה קורה ? " אמרתי לו " סבבה מה אתך ? " אמר לי "מצוין, אני צריך לדבר אתך על משהו.."
ישר נכנסתי ללחץ לא ידעתי מה יהיה בגורלי חשבתי שאולי נהיה חברים אבל זה לא הצליח ..
הוא אמר לי שיש לו חברה והוא מקווה שזה לא כ"כ מפריע לי אז אמרתי לו שלא .
חזרתי הביתה מבואסת מאוד טרקתי את דלת חדרי נשכבתי על המיטה ראש מתחת לכר ובכי עצום !
אימא שלי נכנסה לחדר ושאלה אותי מה עובר עליי אז אמרתי שהחיים עוברים עליי עוברים וממשיכים הלאה …
אחי הגדול נכנס אליי לחדר אם חברה שלו ואמר לי "אל תחמירי אם עצמך יותר מידי את תמצאי את הגבר המושלם שלך ועוד משהו מה מיוחד בו בגל הזה ? "
אמרתי לו שהוא הילד ה-מושלם בבית הספר הוא הילד שכולן מתאהבות בו ודווקא החברה הכי טובה וקרובה שלי חברה שלו אז.. ממהה ?! זה לא היה נישמע לי כל כך הגיוני ..
אני כל כך אוהבת אותו ולא יודעת מה להגיד לו אמרתי לו שאני רוצה לנסות להיות חברה לו והוא לא הסכים הוא אמר לי אלף פעם לא רוצה לא רוצה לא רוצה , כל כך התעצבתי מאיך שהוא אמר לי את זה .. חשבתי לי שאם הוא לא רוצה אז לא צריך לא נכריח ..
לאחר כמה שבועות ידיד שלי נפרד מחברה שלו והנה יש לי הזדמנות להצליח עם בן מסוים.
דיברנו אני והוא ולילד הזה קוראים רותם . בהתחלה לא ידענו איך לדבר אבל אז זרמנו אם השיחה .
התקרבנו לאט לאט ובשלב מסוים התחלנו להתנשק לא ידעתי איך הגענו למצב הזה אבל פשוט הגענו .
לאחר כמה ימים נודע לשנינו בתת מודע שאנחנו חברים ופרסמנו את זה בפייס ..
לא חשבתי שנגיע ליום הזה והגענו. כל כך רציתי שגל יקנא ויקבל את מה שמגיע לו אבל זה לא היה נכון התכנונים שלי לא הצליחו.
ובאותו היום ניפרד מחברה שלו … ופה הבנתי שיש לי הזדמנות כלשהי להוציא לו את העיניים אם אהבתי אל רותם.
בהתחלה אהבתי את רותם כאילו הוא החיים שלי אבל אז לא הרגשתי שזה באמת לא ידעתי אם זה מה שניקרא אהבה אמתית.
דיברתי אתו כל יום והיינו באים אחד אל השני אך הוא הרבה לבוא אליי .
מצאתי את עצמי בתוך בועה שאין לצאת ממנה עד שאני לא פותרת את הכל לבד ..
חיפשתי מישהו שיעזור לי לצאת מהצרה הזאת !
לא ידעתי למי לפנות עד שחברה שלי ניגשה אלי ואמרה לי: "מה קרה לך ?"
בבכי גדול אמרתי לה : "החיים שונאים אותי אני לא יודעת במה חטאתי .." סיפרתי לה את הסיפור שקרה לי והיא אמרה שבנים זה כמו בומרנג הם נפרדים ממך וחוזרים אלייך חזרה על 4 רגליים לא חשבתי שהיא תבוא לי ביציעה שכזו חשבתי שהיא תבוא ביציעה מתחכמת.
אמרתי לה שגל פשוט שונא אותי אני לא הבנתי מה עשיתי לו חשבתי שהוא גם מחבב אותי בצורה כלשהי….
אם כל הציפיות האלו לא ידעתי מה לעשות אם עצמי ידעתי שזה לא יהיה בסדר לבוא לאגם ולדבר איתה על כל מה שעובר עליי באגרסיביות …
המשך יבוא ….


תגובות (4)

אהבתי את הסעםור תמשיכי ליכתוב

07/03/2011 16:35

**סיפור

07/03/2011 16:35

סיפור מדהים נושית שלי…
תגיבו לי גם על הסיפור שלי "נסיך החלומות שלי?"

08/03/2011 20:51

לדעתי חסרים תיאורים… הסיפור מאוד יפה, אבל כשחסרים תיאורים הכל נהיה בלגן. תנסי לקרוא את הסיפור ולדמיין שאת לא יודעת מה הולך לקרות. יהיה לך קשה לקרוא את זה בגלל שלא ברור איפה מה קורה, מה הדמות חושבת על זה…
אשמח לראות עוד יצירות!

26/03/2011 11:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך