רציתי להוסיף שהסיפור הוא לבני 16+כי בהמשך יהיו חלקים די סוטים... הסיפור הוא בעצם סיפור אהבה 4סורה ובלתי אפשרית... כל יומיים פרק המשך או תלוי אירי לפחות 5 צפיות בפרק.. תהנו!

אהבה אסורה

22/08/2015 1168 צפיות 2 תגובות
רציתי להוסיף שהסיפור הוא לבני 16+כי בהמשך יהיו חלקים די סוטים... הסיפור הוא בעצם סיפור אהבה 4סורה ובלתי אפשרית... כל יומיים פרק המשך או תלוי אירי לפחות 5 צפיות בפרק.. תהנו!

פרק 1:
(שיחה בסקייפ)
\\\"תגידי את באה היום למסיבה רונה?\\\"
-\\\"בטח! מה אתה חושב שאני אפספס את המסיבה?!\\\"
-\\\"תרגיעי סתם שאלתי…\\\"
-\\\"סליחה עודד. לא התכוונתי… תגיד יש מצב שאמא שלך מסיעה אותי ומחזירה אותי?\\\"
-\\\"אני אשאל…\\\'
-\\\"סבבה תחזור אליי כשתדע\\\"
כעבור שעתיים;
\\\"אממ… רונה?\\\"
-\\\"כן. יש לך תשובה?\\\"
-\\\"אמא שלי לא יכולה להסיע אותך…\\\"
-\\\"מה?!\\\"
-\\\"אבל אבא שלי יכול!!\\\"
-\\\"יא דפוק!!חחח… הבהלת אותי!!\\\"
-\\\"אז בשעה שמונה אבא שלי יהיה מתחת לבית שלך סבבה??\\\"
-\\\"בסדר נפגש…\\\"
-\\\"אממ זה בדיוק העניין… אממ… את זוכרת את מיקה מהשכבה?\\\"
-\\\"מה הפרחה הזאת? נו מה איתה?\\\"
-\\\"קןדם כל היא לא פרחה ודבר שני, אני רוצה להציע לה חברות במסיבה… סורי\\\"
-\\\"סבבה, תנטוש אותי בשביל פרחה בחצי שקל!!\\\"
(ניתוק)
שעה:20:00;
\\\"היי. את בטח רונה. הידידה של עודד. נכון?\\\"
-\\\"כן.\\\"
-\\\"קדימה. למסיבה.\\\"
מחשבה חלפה לי אחרי כמה שניות של נסיעה הבנתי שאבא של עודד די חתיך. אבל זה בטח סתם בגלל שלא ראיתי הרבה בנים חוץ מעודד שגם ככה די מכוער. לא יכולתי שלא להסתכל על אבא של עודד, טום. הוא גם הסתכל עליי כמה פעמים במראה ואני מיד הסתכלתי לכיוון אחר.
השעה: 20:24;
מיד כשראיתי שאנחנו כמעט הגענו, ישר עלה לי בראש שלא בא לי לרדת מהמכונית.
\\\"טוב הגענו. תהני\\\"
-\\\"תודה על הטראמפ. אתה מסיע אותי בחזרה גם?\\\"
-\\\"אממ… נראה לי שאבישג (אמא של עודד) מסיעה אותך\\\"
-\\\"טוב עוד פעם תודה רבה.\\\"
-\\\"תהני\\\".
ראיתי שטום הסמיק אבל למה שהוא ישים עליי עין, ועוד בכלל שהוא כפול מהגיל שלי ואני יכולה להיות הבת שלו. יצאתי מהמכונית והלכתי למסיבה.
ראיתי את עודד מתנשק עם מיקה וישר כעסתי. זה לא שאני אוהבת אותו, ומילא שהוא נטש אותי בשביל פרחה, אלא שקבענו עוד בכיתה שאנחנו ניהיה כל הזמן ביחד במסיבה ולא נלך לשום מקום לבד. אחרי שסוף סוף היא הלכה לשירותים, רצתי אליו והתעמתתי איתו והוא בתגובה אמר:\\\"אני מצטער, אבל הרגשות שלי למיקה יותר חזקים מאשר כל הסכם איתך!\\\".
עודד הלך לחכות למיקה שתצא, ואני? אני יצאתי החוצה, לנשום אוויר מכל מה שקרה במסיבה שאפילו לא התחילה!
ראיתי שטום, אבא של עודד, ממלא דלק בתחנה שליד המועדון.
הרהרתי לעצמי אם לגשת אליו כי במילא אין לי כבר מה לעשות במסיבה אם עודד עם פרחה, והחברות שלי בכלל לא באו.
בסוף החלטתי…לעזעזל מה יש לי להפסיד.
אחרי דקה של הליכה, טום קלט שאני בדרך וסידר את עצמו. לא ממש הבנתי למה או שפשוט לא רציתי לחשוב שהוא אולי מחבב אותי כי הסיכויים מאוד קטנים, ולא רציתי סתם להיות מאושרת מזה..
\\\"מה את עושה כאן רונה?\\\"
-\\\"אמממ….


תגובות (2)

תמשיכייי

23/08/2015 00:29

יש פרק חדש

23/08/2015 03:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך