אהבה חד צדדית..

הדחליל 28/12/2016 779 צפיות תגובה אחת

וואי וואי אם הייתי חבר שלה מה הייתי עושה לה אלוהים הייתי מכניס אותה למיטה מחבק אותה ורק מסתכל עליה עד שהיא לאט לאט נירדמת אוי כמה היא יפה שהיא ישנה הייתי מלטף את הראש שלה משחק  בשיערה רק כדי ליראות את החיוך המתוק הזה שמביע שזה הנאה הייתי נישאר ער כמה שאני יכול רק כדי להריח את הריח שלה כי רק הוא עצמו מרגיע אותי גורם לאושר גורם שלווה וגם אחרי כל זה בבוקר שאחרי להיסתכל עליה עוד ישנה כלכך יפה חמודה.. אבל כל זה רק בגדר משאלה מה לא הייתי נותן בשבילה.. רק להראות לה אהבה.. להגיד לה כמה שהיא יפה.. לחבק אותה.. ללטף את שיערה.. או אפילו לחבק אותה שעות גם אם בזמן של שתיקה.. ליבהות בעייניה הכלכך יפות והזוהרות כמו שתי כוכבים בשמי הלילה.. וברגעים שהיא לידי רק הידיעה שהיא כאן גם שהיא שייכת למישהו אחר מרגיעה אותי נותנת לי נחמה כי בכל זאת זאת היא.. האחת.. שגם ברגעים שהיא רחוקה.. אני עדיין ניזכר בריח שלה.. בחיוך בצחוק במבט בכל רגע שעברתי איתה בתור ידיד שלה.. שיתן הכל בשבילה.. בהתחלה חשבתי ניתן לזה שנה.. אולי אני ישכח ממנה.. ועכשיו שלוש שנים אחר כך ואני עדיין רוצה רק אותה.. להיות רק שלה.. ולשמוע את המילים אני אוהבת אותך.. אבל שוב הכל רק בגדר משאלה.. משאלה של אהבה.. אין יום שאני לא מודה לאלוהים שנתן לי אותה גם בתור ידידה.. וגם אם הכל יגמר היא תיעלם לי תשכח ממני אני בחיים לא ישכח אותה.. כל רגע איתה כל דקה כל שניה.. כל שניה שעברה איתה כי היא זאת שנתנה לחיים שלי סיבה הפעם הראשונה שהבנתי מה זאת אהבה כי בשבילה.. גם את השמיים אני יוריד כי בחיים לא הרגשתי כזאת אהבה ועדיין עד היום אחרי שלוש שנים אני מודה לאלוהים שנתן לי אותה.. אז כן אם היא הייתה איתי זה מה שנייתי עושה לה כל יום מחדש נותן ומראה רק אהבה כי זאת תמיד הייתה היא.. האחת והיחידה…


תגובות (1)

תספר לה את זה!! חיים רק פעם אחת אין לך מה לפספס! מקווה להרבה בנות לזכות בבן אוהב כמוך!❤️

28/12/2016 19:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך