אהבה- חלק 2

L_M_M18 29/01/2018 501 צפיות אין תגובות

ראיתי את ג'ימס מתקדם לכיווני עם גקט עור שהניח עליי בשביל שלא יהיה לי קר כי בחוץ קפוא וחייכתי אליו בהכרת תודה והתקדמנו לרכב שלי ונסענו לביתי…
לאחר נסיעה של רבע שעה הגענו הביתה. יצאנו מהאוטו וג'יימס זרק "איזה בית יפה אמור! את חייה לבד?" הסתכלתי עליו ,חייכתי ועניתי "לצערי, כן" והתקדמנו לכיוון הבית. פתחתי את דלת הבית עם המפתח ואמרתי לגיימס שיחכה לי בסלון בזמן שאני הולכת להחליף בגדים.
עליתי לחדרי פשטתי את בגדיי והרגשתי שמישהו מתקרב אליי וסותם לי את הפה עם בד שגרם לי להתעלף.

מנקודת מבט של ג'יימס 4 ימים לפני המקרה:
ישבתי לי במשרד של המסעדה שלי שבעצם זה סיפור כיסוי לכך שאני עובד בשביל אבא שלי.
…………………………………………………………………………………………………………………………………..
ג'יימס גומז בן 24 הקילר של משפחת גומז, יד ימינו של אביו, הרוצח והחוטף בעסק.
ג'יימס יודע איך לשחק בשביל לפתות את החטופות שלו ובשביל חטופים יש לו בנות שהוא שולח לפתות אותם. כל פעם הוא משחק אדם אחר, הוא "מייחס חשיבות" לאותה חטופה, מקשיב לה, תומך בה בשביל שהיא תאמין לפיתוי שלו ותכניס אותו לביתה ובכך התחלת המשימה הושלמה. ג'יימס עורך חקירה מעמיקה על החטופות שלו ובנוסף על האנשים שהוא צריך להרוג ביחד עם אנשי המודיעין של אביו.
בחיים האמיתיים ג'יימס הוא בן אדם מגעיל, אנוכי, צבוע, חש שכל העולם שייך לאבא שלו, לא אכפת לו מאף חטוף או מאף בן אדם שהוא צריך להרוג, אם הוא מקבל אישור מאביו הוא גם רוצח את החטופים שלו ואת מי שגרם לכך שהוא יחטוף אותן שברוב המקרים הם אביהם של החטופים.
גיימס התחיל להתעסק בעיסקי עולם התחתון בגיל 16, הוא היה ילד בעיתי בבית הספר אז אביו לקח אותו שיעזור לו בעסק.
גיימס חתיך אמיתי הוא נראה בוגר יחסית לגילו הצעיר יש לו מראה בעיינים ילדותי אך ערמומי הוא שחום עם שיער חום ועיניים כחולות כקרח שרק מראות שנאה לאותו בן אדם שפוגש אותו. הוא שרירי רואים שהוא פיתח את עצמו מגיל צעיר ויש לו קעקוע של עקרב בצד ימין של מהגב שמסמל את המזל שלו.
…………………………………………………………………………………………………………………………………..

התעסקתי במחשב כדי לעביר את הזמן עד שאבא יתקשר אליי לעוד משימה ולאחר כמה דקות הוא התקשר ואמר לי לבוא למשרד. יצאתי ממשרדי, הפקדתי את האחראיות על אחראית המשמרת במסעדה שלי ויצאתי לכיוון הרכב שלי, התנעתי את המנוע והתחלתי לנסוע ולמשרד של אבא שלי והגעתי אחרי שעה נסיעה. החנתי את הרכב בחניה התת קרקעית ששייכת לי ולאבי, עליתי במעלית, התקדמתי למשרד שלו, נכנסתי בלי לדפוק בדלת, חייכתי ואמרתי "בוקר טוב אבא" הוא חייך אליי ואמר "בוקר טוב בן" בלי לחכות רגע אחד ישר תקפתי בשאלה "חטיפה או רצח" אבא ענה "חטיפה" צחקתי ושאלתיי "מי המסכנה הפעם?" אבי לא חייך וענה לי "הבת של מרקוס לופז" התפרצתי לאבי באמצע בשאלה "מה עשה הבן זונה?" אבא ענה "לא רוצה לשלם את החוב שלו שהגיע למיליון וחצי דולר ואתה תלך לקחת בנתיים ערבות שהיא הבת שלו, קוראים לה אמור לופז היא בת 18 הנחטפת הכי צעירה שלנו עד היום אז תנסה לשחק אותה נער מתבגר וחברה שלה אמנדה תעזור לך היא עובדת אצלי כבר מלפני שנתיים וחצי והיא התחברה אל אמור לפני חצי שנה בשביל לרכוש את האמון שלה ושאתה תעשה את שאר המשימה. היא תבוא אלייך למסעדה מחר בבוקר בשעה 11:00 תשבו ותחשבו על משחק ואיך גורמים לכך שאתה ואמור תכירו וכמובן תכנס למודיעין להוציא כל דבר קטן עלייה ושיהיה בהצלחה בן" קמתי נתתי חיבוק גברי לאבי, יצאתי ממשרדו והתחלתי לחשוב איך אני חוטף ילדה בת 18 עם אשה שאני לא מכיר ובנתיים התקדמתי למודיעין שלנו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך