מכתב לאהבה שעזבה.

אהבה יקרה שלי

06/08/2018 652 צפיות אין תגובות
מכתב לאהבה שעזבה.

אוקיי, אז היי, זה בטח קצת מביך וטיפה מוזר אבל היה לי חשוב לשלוח את זה, כי אני לא יכול לדבר איתך ולסגור את זה כמו שמגיע לי אבל לפחות בצורה הזאת אני יכול איכשהו.
אני פשוט רוצה לומר לך דברים שלא הספקתי, כי הבהרת לי די טוב שבחיים לא תרצי לחזור אליי, אז עדיף לעשות את המכתב הזה כל עוד זה טרי, בשבילי בכל אופן.
עד עכשיו תהיתי אם את מאושרת אבל עכשיו קיבלתי תשובה, כואב לי לחשוב שזה שאני לא בחיים שלך גורם לך לאושר, אבל אני בסך הכל שמח בשבילך ובשביל החבר החדש שלך.
אולי כולם יכעסו עליי בגלל זה אבל אני חייב, לומר לך שאני פשוט מצטער, שדברים לא הלכו, שלפעמים לחצתי, שרבתי על דברים שלא תמיד היה צריך, אני מתנצל אם אי פעם גרמתי לך כאב, גם אז, לפני שנה, לקחת אותך כמובן מאליו זאת טעות וחרטה שאקח איתי.
אני לא יודע מה השתבש בדרך, אולי הריבים, אולי השקרים ואולי החוסר אמון.
אבל לא היה שלב אחד בדרך שלא אהבתי אותך.
לומר את כל זה לא קל לי כי באמת האמנתי שאני ואת זה לתמיד, אבל גם אני לפעמים טועה.
אני לא יודע אם כשאת מדברת איתי אלו מסכות שנועדו להראות לי כמה את כבר אחריי, וכמה כבר לא אכפת לך ממני או שבאמת עברת הלאה וטוב לך בלעדיי וכבר לא אכפת לך.
אני חייב לומר לך בכנות, בחיים לא נשבר לי הלב ככה, אף בנאדם לא פגע בי ככה.
ניסיתי, ניסיתי להבין למה עשית את הדברים שעשית, לילות על גבי לילות ניסיתי להבין למה שיקרת לי, למה העדפת אלכוהול ומסיבות עליי על הבנאדם שהכי אהב אותך בעולם, אולי סתם לא רצית אותי, אולי לא היה לך אכפת מספיק או שלא עניינתי אותך, אבל לצערי את מתחמקת מהשאלות האלו כל פעם, אז לשאול אותן לא יעזור לי. (במיוחד כשאני מדבר לעצמי כרגע)
אני לא יודע למה בחרת להראות לי כמה את מאושרת ושמחה את בלעדיי, למה בחרת להדגיש לי כמה שזה שהייתי בחיים שלך היה כמו מכשול שלך בדרך לאושר, למה בחרת להראות לי כמה הוא טוב בשבילך וכמה אני לא, היה לי ברור שהתקדמת מהר, אני מניח שבמקום מסוים את הרגשת את הסוף הרבה לפני שאני הרחתי אותו.
אני לא מתחרט, על כלום, שבעה חודשים נסיתי להציל את המערכת יחסים שלנו, גם אם זה לפעמים הרגיש כאילו אני נלחם נגדך במקום איתך, אבל עשיתי את זה ממקום אוהב, גם אם בסופו של יום את לא איתי.
אבל אני מקווה שלפחות התקופה שלנו ביחד לימדה אותך משהו, לגבי אנשים, את לא יכולה להתייחס לכולם איך שאת רוצה, במיוחד לא לאנשים שאוהבים אותך.
במיוחד לבנאדם שהכי אוהב אותך.
ויכול להיות שהמכתב הוא הזה לא יותר מטפיחה על השכם בשבילך(בהנחה ונתקלת בו איכשהו), כי אני עדיין מתעסק בזה.
אבל המכתב הזה לא בשבילך, הוא בשבילי. כי לי אכפת מספיק מהזמן שלנו ביחד כדי להשפיל את עצמי, כדי לשלוח כמו פתטי הודעות וסרטונים והקלטות, בשביל הסיכוי שאולי יהיה לך אכפת, שאולי תראי מה את מפסידה.
אני מקווה שיום אחד תביני, כמה אהבתי אותך וכמה היה לי אכפת ממך.
אבל כרגע, אני פשוט צריך להתגבר עלייך.
אולי יום אחד תתחרטי אולי יום אחד לא, אבל גם אם כן אני לא יודע אם באמת תפני אליי.
כמה זה עצוב שאני מייחל לזה כל יום?
עד אז, להתראות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך