יש לי קצת שגיעות כתיב , אני אשמח לתגובות וביקורות.

אהבה ללא זוג פרק 1-הרגע שהכרנו

07/05/2013 681 צפיות 2 תגובות
יש לי קצת שגיעות כתיב , אני אשמח לתגובות וביקורות.

היום זה קרה, ביום הראשון ללימודים, היום הראשון שלי בתיכון.
נתחיל מהתחלה:
השעה 6:45 פתעום נשמע השעון המעורר שלי , קמתי מהמיטה ,ציחצחתי שיניים, שטפתי פנים, התלבשתי, וירדתי למטבח לקחתי את הסנוויץ׳ שאמא הכינה לי ,ואלכתי לכיוון האוטובוס.
האוטובוס כבר היה מלא, נישאר רק מקום פנוי אחד, ליד אחד הבנים, הוא נראה יותר גדול מימני אני חושבת שהוא היה בכיתה ח או ט. היתיישבתי לידו, היתביישתי מאוד. ואז הוא שאל אותי:״תגידי איך קוראים לך?״ ״רותם״ עניתי ״ואיך קוראים לך?״ שאלתי, ״אופק״ הוא ענה. האוטובוס נעצר, ירדתי מהאוטובוס ואמרתי לו להתראות. התחלתי לחפש את כיתתי,הצצתי בטלפון שלי כדי לראות מה השעה: 7:55. התחלתי לרוץ, ופתעום היתנגשתי בו ,בילד שישב ליידי באוטובוס, לא היססתי ושאלתי אותו איפו כיתה ז׳5 הוא הראה לי, ושוב אמרתי לו להתראות וכמובן גם תודה. ניכנסתי לכיתה היתיישבתי בשולחן האחורי ביותר, פתעום נשמע הצלצול, לכיתה ניכנסה מורה צעירה, לא עצבנית בימיוחד, אבל , גם לא נכמדה בימיוחד. כל השיעור לא הקשבתי, חשבתי אליו,אני חושבת שפשוט היתאהבתי! הבנתי שאנחנו צריכים להיפגש שוב. וכך היה.שוב היתנגשתי בו, ושאלתי אותו עם הוא רוצה להחפגש איתי , קבענו בביתו למחר בערב.

המשך בפרק הבא!


תגובות (2)

גם לי יש שגיאות חחחחחח ממש יפה מחכה להמשך:P

07/05/2013 11:22

תודה (: דרך אגב לאח שלי יש הקלה של שגיעות כתיב אז שהוא רושם על המכתב הקלת שגיעות כתיב הוא רושם: שגיאות או שגיהות

07/05/2013 12:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך