אהבה ממבט ראשון.

Strength. 16/09/2017 812 צפיות אין תגובות

זו הייתה אהבה ממבט ראשון. מהשנייה הראשונה ששמת לב אלייה, ידעת, אל תכחיש. מאותה שנייה, לא הבנת מה קורה לך, מה היא עושה לך, מה אלו כל הרגשות האלה, המחשבות האלו, ההתלהבות הזו, התהיות וגבולות ההגיון. מאז קרה הרבה, כפי שאתה יודע. היא היצור הכי קסום שפגשת, היא כל מה שאי פעם רצית. היא מלאך, היא שלך. היא כמו סמים, אבל ממנה לא תוכל להיגמל. מהיופי שלה, מהריח שלה, מהמגע שלה, מהרגעים המצחיקים, מהשיער שלה, מהאופי שלה, מהאהבה שלה, מכל מה שמרכיב אותה. היא הראתה לך מה זו אהבה אמיתית, וכמה שהיא חזקה. כשהייתם אתם, שניכם, לבד, וכל העולם היה על השתק, לא היה עוד משהו שאי פעם רצית יותר. היא הייתה מעל ומעבר, היא הייתה הכל. כשמישהו רק היה מנסה להתקרב, היית מתחרפן ומשתגע, ואז תוהה למה היא איתך בכלל. היא בנתה אותך, את הביטחון שלך, את ההערכה העצמית שלך, את כל החיים שלך, מהרגע הראשון היא נועדה להשאיר סימן ולתקן אותך, לרפא את כל הפצעים, לשמור עלייך. אתה כלום בלי הנשיקות שלה, בלי החיבוקים שלה, בלי השיחות איתה, בלי הרגעים שמחסירים פעימה, בלי הצחוק שלה, בלי העיינים שלה, המבט, בלי החיוך שלה, בלעדייה. איך נתת לה ללכת, איך? איך פגעת בה? איך הרסת אותה, את מה שהיה, איך? נתת לדבר הכי מדהים ללכת, ובנוסף, גם ליוות אותה החוצה. אבל לא נורא, זה לטובה. היא תכאב, עד שהיא תבין שמגיע לה יותר טוב. וכשזה יקרה, היא תמשיך הלאה ולעולם לא תחזור.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך