אהבה עצובה

30/07/2012 798 צפיות אין תגובות

פעם היתה ילדה חמודה שקורה לה יאנה והיא היתה בת 12 וכל הילדים האחרים צחקו עליה וירדו עליה כי המישפחה שלה היתה עניה וכול יום היא ישבה ליד החלון של הבית הספר לבד וחשבה ואז פעם אחת באה ילד חדש לכיתה שלה והילדה יאנה היתאהבה בילד הזה שקרו לו מקסים והוא לא היה כ"כ מקובל וגם יאנה לא היתה ממש מקובלת ויום אחד יאנה באה לבית הספר וכל הילדים צחקו עליה ואיציקו לה ועברו שנתיים והילדה היתה כבר בכיתה ז ואז הילד הזה מקסים לא הגיע כבר שבוע והיא פחדה מאוד שקרה לו משהו ואז המורה שלה באה לכיתה עצובה ואמרה ילדים מקסים מת לצערי הרב ויאנה התחילה ליבכות באפסקות צחקו עליה ואז היא בכתה ובכתה ואז היא חתחה לעצמה את הורידים בידים איתחילה לחתוך את הידים ואז היא אלכה הביתה בלילה היא ראתה את מקסים איך הוא מת ואז הוא צעק הכל ביגלל………. ויאנה היתועררה ואז היא לא אלכה לבית הספר שבועים והיא גם לא היתה בבית האורים שלה איתחילו לידוג לה האם איתקשרו למישטרה ואז המישטרה אמרה להאורים שלה שהיא בבית חולים באישפוז ואמא של יאנה איתלפה ואז יאנה חזרה מי אישפוז ואז היא ברחה לרחובות ואידרדרה לסמים ואז היא פגשה ילד שממש דומה למקסים והילד הזה גם היתאהב בא ואז האם עברו לגור אצל האמא והאבא של הילד הזה היא גרה איתו ויום אחד היא עיתוררה ואף אחד כבר לא היה בבית והיא נבעלה והדלת היתה סגורה וגם החלונות והיא לא יכלה ליפתוח אותם ואז היא שמע מישהו דופק בדלת ואז מישהו פתח אותה והילד שדומה למקסים ניכנס ואמר סליחה פשוט היתי בעבודה ואז היא והוא אלכו למסיבה והאם אישתוללו אישתגעו ואז בסוף הערב האם איתנשקו ואלכו לישון בבוקר יאנה קמה ואז היא גילתה שהוא שוב פעם איננו ואז היא יצתאה אחוצה אלכה לעבודה שלו ואז היא ראתה אותו מיתנשק אם מישהי אחרת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך