TheShoemaker
זה לא בלוג! P: זה סיפור שאני מנסה לכתוב עם מבנה מיוחד ככל האפשר, עם עוד כל מיני תכונות שלא אופייניות לסיפורים. אם אתם מרגישים מוזר בזמן הקריאה - תודה.

איך למות ולהשאיר את העוגה שלמה – (א)גרסיות

TheShoemaker 28/06/2014 1077 צפיות 5 תגובות
זה לא בלוג! P: זה סיפור שאני מנסה לכתוב עם מבנה מיוחד ככל האפשר, עם עוד כל מיני תכונות שלא אופייניות לסיפורים. אם אתם מרגישים מוזר בזמן הקריאה - תודה.

אהבה.
כמה קלישאתי להתחיל סיפור במילה הזו. ספק מחוסר יצירתיות\מקוריות, ספק כי זה פשוט מפתה מדי. כך או כך, לנה ברקע בפול ווליום ונשבר לי הזין ממשחקי מחשב.
אז מה? זה הופך לאוטוביוגרפיה מורבידית? מקובל.
זה התחיל ביולי. יולי? יותר ביוני… מאי. בטוח.
לא יודע. זה משנה?
זה פשוט קרה. הצורך המפגר ההוא להתקרב. ההרגשה המחורבנת כשפספסתי שיחה. המחשבות האובססיביות בזמן שעבדתי, ראיתי טלוויזיה, אכלתי.
בכל. מקום. אם יש גיהנום לפני הגיהנום, זה כנראה זה.
אני יודע, אני יודע, זה לא מחדש לכם כלום, אבל לא אמרתי שאני פה כדי לחדש. רק שופך לטקסט את מה שלכולם נמאס לשמוע, פלוס מינוס.
מפה לשם, שנה אחת מאוחר יותר, ודברים רק הידרדרו.
אתה לא אדם טוב, אתה יודע?
מה שהיא אמרה היה נכון. אתה יכול להיות הכי מתוק בעולם כשאתה רוצה, אתה פשוט לא פאקינג רוצה אף פעם.
אז יש לך סרטן.
אז עברת כבר את הניתוח. פעם רביעית. תזכיר לי מה התירוץ שלך לזה שאתה שטן עכשיו?
תן לי לנחש. אתה לא יכול להגיב. אתה עסוק מדי בלשחק בפלייסטיישן שהשאלתי לך ולא אמרת תודה אפילו. או שמא אתה יושב בחדר, לובש את אחת החולצות שהדפסתי לך, עם השלט הדלת שנתתי לך, משתמש במחשב שאני בניתי בשבילך ומשחק במשחקים שאני קניתי לך?
אני עדיין לא מאמין שקראת לי אנוכי. אתה חתיכת בן זונה.
אז נניח שנתעלם מהחלק של להתמזמז עם מישהו אחר כדי לבדוק אם אני גיי. זה היה מביך והבנתי שאתה סתם אקספשן מעוות של המוח הדפוק שלי. אבל אתה עדיין בן זונה.
טוב, מספיק להלילה, אני לא יכול יותר, צא לי מהראש.


תגובות (5)

הרגשתי מוזר, אתה יכול להחמיא לעצמך!

28/06/2014 02:39

מזל טוב לך! הרגשתי מוזר ואהבתי את זה! לא יודעת למה, פשוט כל כך אהבתי את הכתיבה. לא שהבנתי הרבה, פשוט אהבתי]

28/06/2014 03:51

    תודה רבה :)
    את עוד לא אמורה להבין דברים, בהמשך תביני למה, וגם את הדברים :)

    28/06/2014 12:46

אכן כן. הרגשתי מאוד מוזר, מהבחינה הטובה לך כמובן.
אני חושבת שבמקרה הספציפי הזה, קללות נורא התאימו. יש לי ממש תחושה כזו.
כי אתה בעצם… כועס. ממש כועס. קללות היא גם דרך להציג את זה.
~מדרגת 5 ברגעים אלו~

28/06/2014 12:26

    תודה! תודה רבה!
    כבר המון זמן שאני מנסה להשתמש בקללות בתור אמצעי ספרותי יותר מאשר סתם הוצאת כעס רגעית. לדעתי לקללות יש מקום מאוד גדול בכתיבה, אבל הן נורא אנדררייטד. יש שיכתבו "אני כל כך כועס", ואני אישית אעדיף לכתוב "י'בן זונה". אני סומך על הקוראים שלי שלא צריך להאכיל אותם את המשמעות בכפית, ואכן, לא אכזבת :)

    28/06/2014 12:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך