כול הסיפור מורכב ממה שקרה לי בחיים...מאוד מקווה שתגיבו כי זה חשוב לי מאוד=]

איך פתאום התאהבתי…

18/05/2011 952 צפיות תגובה אחת
כול הסיפור מורכב ממה שקרה לי בחיים...מאוד מקווה שתגיבו כי זה חשוב לי מאוד=]

הקדמה:
"אתה מצטער???עכשיו???" אמרתי בלחש ,"הייתי טיפש לא הבנתי עד כמה את חשובה לי ,תביני שיקרתי ,הכחשתי,אני כן אוהב אותך…"הוא לא סיים את המשפט נעצר פתאום,חיכה כמה רגעים ושאל "מה?"
הסתכלתי עליו לאחר שבעטתי באבן "אוהב ??אותי??אחרי כול הסיפורים על האקסית שלך ,אחרי כול הזמן הזה שפגעת בי?! שנה שלמה אני מדוכאת על שאיבדתי שנתיים וחצי מהחיים שלי ,על שהשתנתי סתם ועכשיו אתה בא ואמר לי שלא רק ביזבזתי שנתיים וחצי אלא גם שנה שהייתי בה מדוכאת?"המילים יצאו מהפה שלי בזעם , חצי מהן נחנקות מהיובש שעמד לי בגרון והחצי השני כאילו אני הולכת להרביץ לו על זה שנים ואז למרות שלא הספקתי להגיד לו כול מה שיש לי לומר הוא תפס את היידים שלי ,החזיק אותם חזק כדיי שלא ארפה ופוף מצאתי את עצמי באורך פלא במיטה שלי כשהכרית ספוגה דמעות וכולי אדומה ,כן זה היה רק חלום ,שוב עוד לילה שבכיתי מתוך שינה

המשך:
בדרך כלל אני בתאדם מפוצצת בשמחת חיים,אנשים שדיברתי איתם רק חמש דקות מעידים שאני הבת אדם הכי שמח שראו בחייהם,ומיד אחרי שסיימתי את השיחה איתם תהייתי איך אני מסתירה את כול מה שקרה?!
החלטתי אני פשוט חייבת להפיץ את הסיפור אז תקשיבו טוב כי אני טיפה יקצר :
באחד החודשים האחרונים ליסודי ,הייתי אז בת 11 וחצי כמובן שהאמנתי שאהבה לא צצה בגיל כזה אבל חברה שלי שאז הייתה הכי טובה סיפרה לי שהוא מאוהב בי,התקשתי להאמין הוא סתם אחד מהידידים הקרובים שלי וזה המשיך להתגלגל שמתי לב שהוא מסתכל עליי הרבה ,שהוא יותר מדבר איתי ,שהוא יותר מנסה להצחיק אותי
ואמרתי טוב מה פאקינג עושים עכשיו אני לא יכולה לפגוע בו ופתאום בלי ששמתי בכלל לב אהבתי אותו כמובן שבהתחלה זאת הייתה הידלקות ורק אז אהבה אבל אהבתי אותו!1! קרו לנו מלא מקרים ביחד והם שימשו לי כהוכחה שכן,הוא אוהב אותי אבל אז סוף היסודי הגיע והלכנו לבתי ספר שונים ובקושי ראיתי אותו ולמרות זאת ככול שעברו הימים אהבתי אותו יותר שנתיים עברו שוב חופש גדול אבל אז סוף החופש כבר מיצית את כול רשימת הסרטים ,כבר הלכת לכול המקומות בעולם ווואפס קסם מצאתי את הקיר שלו בפייסבוק כמובן ששלחתי חברות הוא אישר וכשהוא התחבר לצא'ט לא התאפקתי והוא ידע הכול ,פשוט הכול,אבל הוא דחה אותי סירב והופתע לכול מילה שיצאה מהכתיבה שלי והוא הבטיח שנישאר ידידים ושאל אם אני בסדר ואמרתי: עכשיו כן כשאני יעכל את מה שאמרת לא"
בהמשך השיחות והריבים שקראו לנו הוא פגע בי בלי אפילו לדעת סיפר לי על הבעיות עם האקסית ,קרא לי בעלת רגשי נחיתות קשיים וכאלה כעסתי ורבתי איתו ,השלמנו ושוב רבנו והשלמנו ואז זה כבר הפך פתטי המצאתי חבר דימיוני ובניתי לו פייסבוק והחבר בדימיוני רצה לדבר איתו כמובן שזאת הייתי אני והם "רצו ללכת מכות" ואז הוא שאל עם אני והחבר שלי התנשקנו עוד סימנים מובהקים לכך שהוא אהב אותי וכבר נכנסתי לבלבלות של החיים ושוב רבנו ושוב השלמנו ואז הצעת לי להיות חברה שלך בכאילו כדיי שאיזו ידידה תרד ממך הסכמתי אבל אמרת לי אחרי בקושי 24 שעות שהיא ירדה ממך ,לי זה לא היה הגיוני וכעסתי ואז שוב השלמנו אבל אמרתי שמוטב לי להיות לבד מאשר להיות איתו בקשר ידידות ואין לי מושג איך פאקינג חשבתי דבר כזה.ואז גיליתי שפרצו לי לפייסבוק ישר חשדתי בך ושאלתי אם אתה כועס אבל אמרת שלא ואמרתי שפרצו לי לפייסבוק אז בלי בכלל שאני יאשים אותו הוא אמר שזה לא הוא והוא בין היחידים חוץ מחברות שלי שידע משהו על ההרגשות שפורסמו בסטוטוסים ,חברה שלי דיברה איתו בפלא כיאלו בלי שאני יודעת והוא הכחיש אמר שהוא חולה עליי ,ושתייעץ עליי עם ידידות אחרות שלו והן אמרו שמפה זאת בעיה שלי ,התעצבנתי הוא בטח מקשיב להן ושוב לא דיברנו ואז הוא סיפר לידיד של חברה שלי שהיא רוצה לפרץ לו ,התפצלחתי מרוב כעס ושוב הלכתי לריב איתו ועכשיו אנחנו שוב לא מדברים ואחרי שעוד שנה עברה נשבעתי אני חייבת לשכוח אותו אחרת אני התמוטט בכול הזמן שעבר התחלתי להאמין שגם בגיל כזה אפשר לאהוב כול כך הרבה אילו הוא ידע כמה אני אוהבת אותו כמה שאני לא יכולה בלעדיו וכמה שהוא חשוב לי הוא בחיים לא היה פוגע בי ככה ואם היה עם טיפה יותר IQ היה מנצל את מה שאני מרגישה ואם הוא איי פעם ידע הוא יצטער ויבכה ויתגעגע ואני מאוד מקווה שזה לא יהיה עוד חלום שאני יבכה בגללו בלילה…


תגובות (1)

סיפור יפה
אבל ממש קשה לקריאה. חסרים לך סימני פיסוק ורווח בין השורות…

19/05/2011 16:04
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך