ARIA
ולכל הזוגות, יום האהבה שמח❤️

אין לי אף אחד

ARIA 14/02/2017 963 צפיות 5 תגובות
ולכל הזוגות, יום האהבה שמח❤️

עד כמה קשה לך להודות שחסרה לך אהבה?
כמה זה שורף לראות שלכולם, אבל לכולם חוץ ממך יש אהבה?
אוי כמה שזה צורב לצחוק ו״להינות״ עם החברות שלך ובני הזוג שלהם, להיות ידועה בתור הרווקה שם.
וסבבה, גם אני מספרת לעצמי סיפורים כמה אני לא צריכה את זה, אבל בואו נהייה אמיתיים לרגע, אני אפילו לא התנשקתי!
אז אני אהיה שם ואשמע את הסיפורים שלהן, על החבר, על האקס. אני אתן להן עצות לכל בעיה זוגית שהן חוות. כשבנתיים אני זאת שזקוקה לזה יותר מכולן.
אני גם האמנתי שאני לא צריכה את זה. אבל ברצינות? עוד כמה זמן אפשר לשקר שאני לא רוצה מישהו שיאהב אותי? מי בעולם הזה לא רוצה מישהו שיאהב אותו? כל אחד רוצה אהבה וכל אחד זקוק לה.
אז כן, הגיע יום האהבה, כל האינסטגרם והפייסבוק, הסנאפצ׳ט והוואטצפ, הכל מלא הודעות ותמונות של החברות והאהובים שלהן ומה הם עשו להן ואיך חוגגים.
״מי צריך יום אהבה כדי להוכיח את האהבה שלו?״ את אומרת? סתמי. את צריכה.
והנה אני, רווקה מן המיניין, מוצאת את עצמי בוכה ביום האהבה, על זה שאין לי אהבה. וואו זה נשמע ממש פתטי לומר את זה ככה… אבל זה נכון, היום הזה רק מזכיר לי איך שאני היחידה שאף אחד לא אוהב אותה, מתאהב בה. ובכלל, לבחור שלי יש מישהי, שאיתה הוא נמצא עכשיו, איפה שהוא, חוגגים את היום הזה.
כל הוולנטין הזה זאת תזכורת נוראית לזה שאני מרגישה שאני לא שווה משהו. לפחות לא שווה מספיק כדי להיות נאהבת.
הלב שלנו לא אנוכי אחרי הכל, הוא מחפש מישהו לאהוב. אבל היום, הוא צריך מישהו שיאהב.
אז ספרו לי איך אתן חוגגות את יום תזכורת הרווקות?
אני ביליתי את היום בלראות את כל החברות של מצטרפתות עם החברים שלהן.
לא בדיוק אטרקציה ליום האהבה.


תגובות (5)

עדן בן זקן התארסה (או התערסה: עדן בן זקן ביטון!)

14/02/2017 23:37

אהה… לפי הבקשה שלך, גברים לא מגיבים?
תתפלאי אבל אני לא עשיתי כלום… לא חוגגים את השטות של ולנטיין

15/02/2017 01:22

זה היה בסהכ הכל סיפור לרווקות של הוולנטיין, כי אני לא יודעת אם זה בכלל משפיע על גברים רווקים הסיפור. ניסיתי להעביר משהו בו בנות התחברו אליו, מובן לך שמדובר רק בסיפור קצר נכון? לא ניסיתי להעביר משהו אישי. ותתפלא שהמון חוגגים ולהמון זה חשוב

15/02/2017 17:57

עבר חודשיים..אבל אני חייבת להגיד שאני מבינה..מבינה את השטויות שרשמת פה..(יצא לי להרגיש ככה את יודעת)
מעולם אל תתני לעצמך להרגיש כך באמת..כי אני יכולה להבטיח לך שאת שווה..ושיום אחד כלונו נמצא אהבה אמיתית..(:
אבל זה בסדר ילדה מותר לפרוק קצת..
מקווה שתרגישי מנוחמת יותר..(:

02/04/2017 01:05

תודה זיקית, מעריכה את זה מאוד :)

08/04/2017 21:20
סיפורים נוספים שיעניינו אותך