אכזבה של אהבה-פרק 3

30/04/2016 681 צפיות תגובה אחת

וכמובן שזה היה האקס שלי,הבן אדם האחרון שרציתי לראות באותו רגע או בכל רגע שאני חייה. א קפץ עליו והם התחילו לריב, למרות ששנאתי אותו(את האקס) הפרדתי בניהם ואמרתי לו:״אני לא רוצה לראות אותך יותר אם את רואה אותי תפנה לצד השני מימני אני לא מכירה אותך ואתה לא אותי ישלי מישהו חדש ואני לא רוצה לחזור לדברים שעשית לי״ ומבלי לחשוב זה עוד יותר חימם את א והוא עוד פעם קפץ עליו אבל הפעם הוא דחף אותי ונפלתי על הפנים. נשרטתי מהאבנים הקטנים בלחי,כל מה שרציתי זה ללכת הביתה ולשכוח מכולם. עזבתי את שניהם ופשוט התחלתי ללכת, א התחיל לרוץ אחריי ולצעוק לי שאני יעצור אך לא הקשבתי לו עד שבסוף הרחוב הוא תפס אותי ופשוט חיבק אותי מאחורה עד שארגע. נרגעתי. הוא נישק אותי על הלחי להקל על הכאב מהנפילה,א הצטער פעם,פעמיים עד שעניתי לו. אני באותו רגע הרגשתי נצלנית,מישהי שגורמת לאנשים לרדוף אחריה ואפילו לא עוצרת כדי להקשיב להם,א חיכה לי שבוע עד להחלטה,הוא הצטער על דברים שלא עשה בכלל,רדף אחריי כדי שלא אלך לאיבוד,חיבק אותי כדי שארגע ונישק אותי כדי שאפסיק לבכות. א הוא הבן אדם הכי מקסים שהכרתי (באותו רגע) מבלי לחשוב פעמיים קפצתי עליו ונישקתי אותו,זה היה מושלם, זה היה עדין, הוא לא תקף אותי הוא התקדם לאט לאט וזה מה שהכי אהבתי בו לא משנה באילו דברים אם זה בנשיקות ואם זה בדברים אחרים. עבר שבוע שכל יום הייתי נפגשת עם א, היינו יוצאים לסרטים,למסעדות,וכולי.
תמיד הסתכלתי בעצבנות על זוגות שהולכים יד ביד או מחובקים אך כשהייתי איתו לא היה משנה לי הפרצופים שאנשים היו דוחפים לנו היה לי משנה להנות אם הבן אדם שבאותו רגע היה הבן אדם שהכי מושלם ביקום. א גרם לי לאהוב אותו כל כך שיום אחד לא הייתי מרגישה את המגע החם שלו על הלחי שלי לא יכולתי לקום מהמיטה זה הגיע למקומות שלא היית נותנת לו ללכת, ימים שלמים הוא היה איתי .דיברנו,צחקנו,התרגשנו,כעסנו ועוד הרבה דברים שזוגות עושים… ככה עבר במצמוץ אחד 7 חודשים של אהבה מימנו ובחזרה???? הוא תמיד היה מחמיא לי היה אומר לי שאני הכי יפה, שאני לא צריכה לשים איפור כי בלי איפור אני הכי יפה שיש והדברים הקטנים האלה שהוא היה אומר לי היו עושים לי את היום. ויום אחד שקבענו ללכת למסעדה קיבלתי שיחת טלפון ממספר לא מזוהה,בדר״כ אני לא עונה אבל בשיחה הזאת משהו משך אותי לענות,עניתי ו…


תגובות (1)

תמשיכי

30/04/2016 08:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך