שתי תגובות ממשיכה❤️

אכזבה של אהבה-פרק 5

01/05/2016 685 צפיות 2 תגובות
שתי תגובות ממשיכה❤️

לפני ש… נשמעה פתיחת דלת,אך לא נפתחה הדלת של הבית.אני ו-א הסתכלנו אחד על השני עם פרצוף מוזר,״מה זה היה״? שאלנו באותו הזמן. מתברר שחברים של א עשו עליו מתיחה ״מצחיקה״ כזאת. א התחיל לצעוק עליהם שהם מפגרים ושאין להם שכל ושאם עוד פעם הם יעשו את זה הוא יהרוג אותם והוא גם הכריח כל אחד ואחד מהם לבקש מימני סליחה.א התנצל הרבה פעמים,ואמרתי לו שזה לא הייתה אשמתו.
אחרי שחבריו התפזרו מדלת כניסת הבית א תפס אותי חיבק אותי חזק חזק ונישק אותי. הוא היה כל כך עדין אבל רציתי שזה יהיה מעבר לזה. הפסקתי ואמרתי לו שעכשיו אני רוצה שהוא יפסיק להיות איתי עדין,רק להערב. הוא הנהן בהסכמה,תפס לי את היד ורץ לחדר שלי,התיישבתי על המיטה ו-א השכיב אותי,הוא טיפס מעליי והתחיל לנשק אותי,התפחנו,אני הייתי מעליו. א התחיל לתפוס את את התחת,אפשר להגיד שאהבתי את זה.
התפחנו שוב פעם,א היה מעליי,הוא נישק לי את הצוואר ומילמל לי משהו באוזן:״אני אוהב או..״ פתיחת דלת החדר קטעה אותו,וקפצנו שנינו מהמיטה.
איך שהוא,באיזה שהיא דרך ניכנס לבית האקס שלי.הוא התחיל לצעוק שאני שרמוטה,שאני זונה,התחיל לזרוק עליי דברים קטנים כאלה.
הוא צעק על א על זה שהוא ניסה לשכב איתי,הוא צעק במשך 5 דקות עד שעצרתי אותו ומשכתי אותו מחוץ לחדר בזמן ש-א נשאר בחדר.
אמרתי לו (לאקס שלי) ״איך נכנסת?״ ״אתה יודע שזה נקרא פריצה,הטרדה?״ ״אני יכולה לחייג עכשיו למשטרה ולדווח עלייך!!״ הוא הרים את הכתף שלו כמו ילד קטן.
אמרתי לו שאם עוד פעם אחת הוא יתקרב אליי אני ארים את הטלפון ואתק… לא הספקתי לסיים את המשפט,הוא ברח מהבית. הלכתי לנעול את דלת הכניסה לבית והבחנתי במעטפה משונה שכתובה עלייה את שמי.
פתחתי את המעטפה ובפנים היה חוטיני(לא שלי,אני לא לובשת) שעליו היה מודבק פתק שכתוב :״שרמוטה״.
זרקתי את החוטיני לתוך המעטפה חזרה והלכתי אותו לפח.א חיבק אותי מאחורה,נתן לי נשיקה על הצוואר וליווה אותי לחדר. המעטפה לא הפריעה לי. אף אחד לא מכיר אותי,וכל מי שכן יודע שאני לא כזאת.
המשכנו מאיפה שהפסקנו, א נישק לי את הצוואר ולחש לי באוזן במהירות כאילו הוא מפחד שיקטעו אותו שוב,ולחשתי לו חזרה. זאת הפעם הראשונה שמילות כאלו יצאו לי מהפה וממש התכוונתי אליהם.
משהו בו משך אותי לרצות עוד,אך עד גבול מסוים!
א ידע שאני לא אקיים יחסי מין וזה לא שינה לו.
הוא עדיין אהב אותי כמו שבחיים לא אהבו אותי (האקסים שלי).
סיימנו ונשכבנו אחד מול השני השתיקה יפה ומתוקה כזאת שאין איך להסביר אותה.
הוא שם לי יד על הלחי וליטף אותה,הוא הסתכל לי בעיניים וחייך לעצמו. לא יכולתי להתאפק וחיבקתי אותו הכי חזק שיכולתי. הוא נישק אותי על השפתיים ונשך אותם בסוף,זה היה נעים. הוא התקרב לצוואר שלי והתחיל לשאוב אותה,השאיר לי איקי גדול על הצוואר,אפילו שזה בלט חזק ,אהבתי את זה. הוא עשה לי לפחות שלושה איקים על הצוואר ואחד על היד. עשיתי לו חזרה. התחלנו לצחוק בלי שום סיבה, הצחוק שלו מופלא ורק רציתי לשמוע אותו כל היום וכל הלילה. קמתי מהמיטה לקחתי מגבת בגדים נקיים והלכתי להתקלח. אחרי חצי שעה נכנסתי לחדר מצאתי מכתב וא לא היה שם יותר. בראש המכתב היה כתוב:״לאהובתי היקרה שאני הכי אוהב בעולם.״ היה רווח גדול ואחרי כמה שורות היה טקסט בקטן.
״אני מצטער שהלכתי,הייתי צריך ללכת,אבל מחר אני בא אלייך על הבוקר ונלך לפארק שמתחת לבית שלך,אני אפצה אותך.״ ולמטה למטה היה רשום:״ אוהב אותך תמיד תמיד ובלי הפסקה,אהובך שניצחי שהצליח לגעת לך בתחת״. חיוך עלה לי על הפנים,חיוך גדול,חיוך מאוזן לאוזן. אף אחד לא הצליח לעלות לי חיוך כזה. הופתעתי מעצמי וידעתי שזה הגבר שאני ארצה להיות איתו כל החיים(אני יודעת,פתטי.)למחרת בבוקר,אני מרגישה חמימות על שפתיי,ונגיעה על לחיי. פקחתי את עיניי וראיתי אותו. הוא קפץ עלי והתחיל לנשק אותי אך נאלצתי לסרב לו מכיוון שלא ציחצחתי שיניים. אני וא הלכנו יחד לשירותים,א ישב על האסלה ואני ציחצחתי שיניים. אחרי שירקתי את המים מהפה,א קפץ עליי והתחיל לנשק אותי והפעם הצליח לו,התנשקנו בערך 2 דקות ומצאנו את עצמנו במטבח. על הגז מונחת מחבת עם 2 ביצי עין עליה, בדיוק קפץ מהמצנם טוסט חם ועל השולחן אוכל חיכו 2 צלחות עם קערת חמאה בצד. נישקתי את א חזק חזק והתיישבנו לאכול. הוא סיפר לי על האעלמות שלו אתמול,הוא לא רצה לפרט לי כל כך.הוא רק אמר לי שהוא היה צריך ללכת דחוף. הוא לקחת אותי לחדר ואמר לי להתלבש,אחרי שתי דקות בערך יצאתי מהחדר וחיכה לי שביל של ורדים עד לדלת הכניסה,הלכתי בתוכה מחייכת ומחפשת את א,מאחורה אני מרגישה שמישהו מחבק אותי, אמרתי:״ א לא היית צריך,בישביל מה זה?״ ופתאום הוא ענה לי:״ בטח שהייתי צריך.״ הקול היה לי מוכר מהשיחת טלפון ההיא. ניסיתי להסתובב אך הוא חיבק אותי חזק כך שלא יכולתי לזוז. התחלתי לצעוק ל-א אבל לא היה מענה. אחרי כמה האבקויות הצלחתי להשתחרר מימנו וראיתי שזה…


תגובות (2)

תמשיכי

01/05/2016 09:18

תמשיכי

01/05/2016 16:12
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך