2 תגובות ממשיכה❤️ קריאה נעימה????

אכזבה של אהבה-פרק 6

02/05/2016 695 צפיות תגובה אחת
2 תגובות ממשיכה❤️ קריאה נעימה????

וראיתי שזה…
אח של א,*הייתי אם אח של א בכיתה ארבע שנים,כולם תמיד אמרו לי שיש לו משהו אליי,אך לא האמנתי לאף אחד* (א גדול מימני בשנתיים).
אח שלו ירד על ברך ברך אחת והגיש לי פרח עם אצבעותיו. בהתחלה לא רציתי לקחת כדי לא לשתף פעולה אם זה אך לא יכולתי שלא????
לקחתי מימנו את הפרח,והוא הוביל אותי בכוח ישר לדלת הראשית בבית.
הוא השליך אותי מהבית ואמר לי לנעול,לא רציתי אך הוא התחיל לצעוק אז סגרתי. ירדנו ביחד במדרגות,הוא שם אני היד שלי בתוך היד שלו כך שנראנו כמו זוג,לא יכולתי להוזיז את היד מכיוון שניסיתי להוזיז הוא נעל את כל היד שלו כך שלא יכולתי לזוז.
הוביל אותי לגלידרייה שהייתה מתחת לבית וקנה גדילה זוגית.היינו נראים ממש זוג אך לרגע שהוא לא הסתכל סימנתי לאיש בשולחן לידנו שיציל אותי מימנו. הוא טפס אותי עושה פרצוף לאיש ולקח את ידי והוביל אותי לסמטה שדרכה תמיד היו עוברים ה״bad boys". לא פחדתי מהסמטה,פחדתי מימה שהוא יעשה לי,אפילו שהתברר שאני יותר חזקה מימנו.*הייתי שנתיים בהגנה עצמית* ברגע שהגענו למחצית הסמטה הוא נצמד אליי והתחיל לנשק לי את הצוואר והתחלתי להרגיש שהוא מנסה להוריד לי את המכנס,ברגע זה כבר היה הסימן שלי. תפסתי לו את היד סובבתי אותה לאחורה וקשרתי את שתי ידיי מאחורי גבו עם חבל שהיה זרוק לידי.לקחתי אותו איתי הביתה. נכנסנו הביתה ומצאתי את הדלת של האמבטיה שבורה.מסתבר שאח של א נעל את א בתוך השירותים למשך שעתיים. השלכתי את אחיו אל א וסיפרתי לו הכול.
א התחיל להרביץ לו אך הפסקתי אותו לפני שהספיק להפעיל עליו כוח.אחיו הלך הביתה וא נשאר איתי. נשפכנו על המיטה מחובקים ופשוט שתקנו,זאת הייתה שתיקה מרה כזאת.שתיקה של אחרי. שברתי אותה בזה שפשוט התחלתי לנשק אותו,הוא הפסיק באמצע למען לשאול אותי מה הוא עשה לי,אמרתי לו :״אני לא רוצה לדבר על זה,בו נשכח את זה וזהו.רק בבקשה תיהיה איתי פה.״
הוא חיבק אותי חזק חזק וכך נרדמנו.
טיטיטיטיטי *צילצול של שעון מעורר*
אני:אופס שכחתי לבטל.
א:לא נורא
אני:בוקר טוב יפה
א: בוקר טוב יפיופה
א נישק אותי ושנינו הלכנו לצחצח שיניים.
באמצע ארוחת בוקר של חביתת ירק וסלט עם רוטב בצד שאוכן ע״י השף א׳ המדהים-צעקתי.
א התחיל ללטף את הכלב שלי.
אני:עכשיו לך לשטוף ידיים.
א:*גילגול עיניים.
אני:כן כן קדימה.
א תפס אותי והלכנו ביחד.
אני:עצלןןןן
א:כמעט כמוך
אני:*צוחקת ממשהו לא ברור*
א לקח לי את היד סובב אותי ונישק אותי. איך הייתי אוהבת שהוא היה עושה דברים כאלה…
*אמרתי את זה בקול*
א התחיל לצחוק עליי .
שנינו צחקנו ולפתע נשמע כל חזק של צל…➡️(מילה לא גמורה)


תגובות (1)

המשךךך

02/05/2016 08:37
סיפורים נוספים שיעניינו אותך