‏שתי תגובות ממשיכה???? קריאה מהנה❣

אכזבה של אהבה-פרק 7

04/07/2016 634 צפיות אין תגובות
‏שתי תגובות ממשיכה???? קריאה מהנה❣

ולפתע נשמע קול חזק של…
צלחת,נבהלנו ממש ורצנו לשירותים כדי להציץ מי יש במטבח. לא ראינו אף אחד אז הלכנו בשקט בשקט לעבר המטבח. התברר שהחתול שלי,לאקי,חזר הביתה אחרי שבוע שחשבתי שהוא נאבד.חיבקתי אותו חזק חזק צחקתי ואמרתי:״איפה הייתה טיפשון אחד?!״ א לקח אותי לספה בסלון,א נישק אותי והציעה שנראה סרט.״טו..״ צלצול בדלת קטע אותי. תפחתי לו על הכתף וקמתי לעבר הדלת. פתחתי אותה ואחותי הופיעה.(אחותי הגדולה בצבא ולא ראיתי אותה הרבה מאוד זמן) קפצתי עליה וחיבקתי אותה חזק. היא נכנסה והבחינה שיש גבר שיושב על הספה והיא לא מכירה. אמרתי לה שזה חבר שלי והיא קרצה לי (לצחוקים).
אמרתי לה שאני מצטערת אבל אנחנו חייבים ללכת ושאני אחזור עוד חצי שעה,שעה גג.
אני וא׳ הלכנו בפארק,שילבנו ידיים,והתיישבנו על אבן המזרקה. א התחיל למלמל מילים ולא הבנתי אותו. ולפתע ???????????? אני מוצאת את עצמי בתוך המים של המזרקה,א דחף אותי ודחפתי אותו חזרה פנימה. א התחיל לנשק אותי אך עצרתי אותו כי ראיתי שאנשים מגיעים. יצאנו המזרקה והלכנו לכיוון הבית שלו.
נכנסנו לביתו של א ואמא שלי קיבלה אותו בידיים רחובות ולב אוהב כמו תמיד. אך אחיו הקטן מסתכל עליי במבט של ״אני איתך לא סיימתי״. נלחצתי ועליתי עם א למעלה. מכיוון ששנינו היינו רטובים א נתן לי סוודר שלו כדי שאני לא אתקרר(אהבתי את הסוודרים עם הבושם שלו שהוא היה נותן לי).
אחותי ליאן (מהצבא) התקשרה אליי ואמרה:״אמא הגיעה והיא אמרה שתחזרי הביתה כי היא הכינה ארוחת ערב.״
״טוב״ עניתי לה.
א שאל עם מי דיברתי,נישקתי אותו חזק חזק ואמרתי לו שאני חייבת ללכת. הוא תפס אותי נישק אותי עוד הפעם וליווה אותי למעלית הבניין שלו.
הגעתי הביתה,מריחה ריח של בישולים.
פותחת את הדלת ומתחילה לצעוק:״וואי אמא הרחתי את הבישולים שלך מהרחוב הש…
ראיתי מי יושב לצד השולחן והשקית עם החולצה הרטובה נפלה לי.
״אני לא מאמינה,מה אתה עושה פה״? שאלתי

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך