sapir13
משהו מהיר כזה בהשראת --> http://www.youtube.com/watch?v=7KlpnH0hQRQ

אל תגיד להתראות

sapir13 19/03/2014 659 צפיות 8 תגובות
משהו מהיר כזה בהשראת --> http://www.youtube.com/watch?v=7KlpnH0hQRQ

אל תפנה לי את גבך, לא כשאני ממש צריכה אותך. אל תלך לי לאיבוד. קשה לי להתרכז כשאני צופה בך מתרחק ממני, כשאתה אומר שהכל נגמר ושאנחנו צריכים להיפרד.
הראש שלי מסתובב ואני מתחילה לראות אותך בכל מקום.

לא יכולה יותר.
לא יכולה יותר.

בבקשה, תיקח את כל מה שאמרת, תגיד שלא התכוונת. בוא נגמור את זה כידידים, ולא כשני זרים.
אני רוצה להישאר לצידך, אז אל תרחיק אותי ממך. תן לי עוד כמה רגעים אחרונים איתך, אל תגיד להתראות, אני לא יכולה להתמודד אם זה.

אל תגיד להתראות.
אל תגיד להתראות.

אני רוtה אותך צוחק כשלצידך נמצאת בחורה אחרת. זה שובר אותי. אני מרגישה כאילו אני כלל לא הייתי חלק בחייך. כאילו מעולם לא נפגשנו.
האם כל הרגעים הטובים שהיו לנו ביחד נשכחו ממך?
האם אתה מתכוון לא לדבר איתי יותר?
אני לא רוצה להרגיש את זה, את החולשה המוזרה הזו. אני רוצה חזרה את הביטחון שחום גופך העניק לי. אני רוצה לדעת שאני מוגנת, ושזה בזכותך.

תגיד שאתה זוכר אותי.
תגיד שאתה זוכר.

בבקשה תחזור, אתה בכל מקום שאני הולכת.
אני מרגישה את גופי וליבי מתחילים להתבלבל. הכל פתאום שונה כשאתה לא כאן. אם אתה מאושר יותר איתה מאשר איתי, אז בסדר, אני עוד אקבל את זה, אך בבקשה, אל תגיד להתראות, אל תגמור את זה ככה, בקלות כזו. אני לא רוצה לחשוב שכל הרגשות שלי כלפייך ייאלצו להיעלם כלא היו, כי הם לא יוכלו. הם תמיד יהיו שם, בליבי.
אני לא רוצה לחשוב שכל רגשותיי בוזבזו, כי הם לא. הם לא.

אל תגיד להתראות,
אל תגיד להתראות…


תגובות (8)

זה כל כך יפה…ספיר כל קטע שלך,כל שיר וכל סיפור שאת מעלה הוא יפה ולכל אחד יש את המסר והיופי שלו.
זה שיר כל כך יפה,אין לי מילים…
מדרג 5 ^^^

19/03/2014 20:47

וואו. זה משהו מהיר כזה? זה מושלם!! זה פשוט… מושלם!!!
אני מאוהבת בכתיבה שלך! אני ממש-ממש-ממש אבל ממש אוהבת את הכתיבה שלך!
-5-

19/03/2014 20:48

זה יפה מאוד… :)

19/03/2014 20:49

אוי זה כל כך עצוב. קטע יפה מאוד , מדרגת ל-5-

19/03/2014 20:50

ואוו.. זה פשוט מדהים! כול כך מרגש ויפה.
מדרגת 5! ;)

19/03/2014 21:10

מה אני יכולה להגיד? איך אפשר בכלל להגיד משהו על כתיבה כזו? מדהים ומקסים לא משקף את זה כמו שצריך.. הכתיבה שלך היא מעבר.. הרבה מעבר.
מחכה לראות עוד קטעים ממך :)

19/03/2014 21:14

מיהמם פשוט!!
(היו"ד בכוונה)

19/03/2014 21:19

כתיבה יפה

19/03/2014 22:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך