אלכס וורסנופ
זה סיפור שלא יצא לי כל כך מוצלח אבל אני מקווה שאהבתם .

אהובה נצחית או אהובה שנייה ?

אלכס וורסנופ 17/08/2013 758 צפיות 6 תגובות
זה סיפור שלא יצא לי כל כך מוצלח אבל אני מקווה שאהבתם .

~ נקודת המבט של שירה ~

זה היה יום האהבה השלישי שלנו יחדיו , הסתכלתי על עינייו בזמן שבהה בירח ,
הוא הפנה את מבטו אליי וחייך אליי , אמרתי לו בלחש " אני אוהבת אותך "
הסתכל עליי ואמר " אני אוהב אותך " חזרנו לביתנו , עם תשוקה ואהבה סוהרת התנשקנו שפתינו נפגשו ולשונותינו כאלו רקדו ריקוד לא ידוע , נשכבנו על המיטה חיבקתי אותו ועטפתי את מותניו ברגליי הוא קירב אותי אליו , לילה סוער לילה מלא אהבה , באמצע הלילה הוא קיבל הודעה בטלפון , הוא התלבש מהר לא סידר את השער לא כלום ופשוט אמר שהוא אוהב אותי ויצא ,
הלכתי אחריו , כבר הרבה זמן שהוא לא איתי , כאלו לא פה ולא שם ..

*

כעבור כמה זמן ראיתי אותו דופק בקלות על דלת של בית קטן , בשכונה לא ידועה , מקום לא ידוע .
ברגע שפתחו את הדלת ראיתי בלונדינית שחומה קלות , מתנפלת עליו ומנשקת אותו ,
הוא חיבק אותה , הם נכנסו לבית הסתכלתי מהחלון , כעבור כמה דקות , ראיתי אותם נכנסים לכנראה חדר השינה , הוא זרק את הטלפון על הריצפה הוריד את בגדיו ונכנס לחדר ,
בחדר היה וילון אז לא יכלתי להסתכל , רצתי הביתה בוכה הלב שלי נשבר אחרי 3 שנים שאנחנו ביחד אני מגלה שהוא בוגד בי .

*

~נקודת המבט של אור ~

חזרתי הביתה , אחרי הלילה המדהים שהיה לי עם כריסטינה חזרתי הביתה לשירה ,
שמתי את המפתחות סידרתי את השער וכיפתרתי את החולצה , הסתכלתי על התמונה שלי ושל שירה ביחד .. חייכתי חיוך קטן , מהרהר האם שווה לי להפרד ממנה ? שמעתי אותה קוראת בשמי " אור ? חזרת ? " צעקתי לה בחזרה " כן יפה שלי " , היא : " בוא מאמי תעלה "
עליתי למעלה ראיתי אותה על הריצפה מחזיקה מזוודה ביד , היא : " ראיתי אותך ואת הז*נה שלך , תעוף מהבית הזה , לא רוצה קשר איתך לא רוצה לדבר איתך " ניסיתי לעקל את זה שהיא ראתה , היא עקבה אחריי ידעתי את זה , שמעתי עקבות אבל חשבתי שזה משהו אחר , הסתכלתי עלייה במבט מתחנן " תני לי הזדמנות שנייה , אני אוהב אותך זה היה קטע וזה נגמר " כריסטינה הייתה סתם צעצוע , אני לא ידעתי שזה יתגלה .. אני כל כך מפגר " אני אוהב אותך !! "
היא : " זה לא הדדי .. " ראיתי את הדמעות מציפות את עינייה , לא רציתי לגרום לה כאב , לקחתי את המזוודה והלכתי ..

*

כעבור כמה דקות שמעתי ירייה , עליתי מהר למעלה , הזמנתי אמבולנס , ראיתי אותה מדממת על הריצפה , צרחתי , ידעתי שזה הסוף , ידעתי שהסטוץ הזה עם כריסטינה היה חסר ערך , אני אוהב את שירה , אני לא מאמין .. שירה שלי .. קטנה שלי .. יפה שלי ..

*

– חמש דקות לפני –
~ נקודת המבט של שירה ~
אני אוהבת אותו .. אני רוצה אותו .. החיים שלי לא שווים בלעדיו . האקדח הזה הוא הגורל שלי ..

*
– חזרה לנקודת המבט של אור –
יש פה מכתב .. מה זה ? -במכתב-" אור , אני אוהבת אותך , אני תמיד יאהב , אני מצטערת שהצטרכת לסבול אותי אם גרמתי לך כאב שגרם לך לבגוד בי .. אהוב שלי .. המוות הפריד בינינו .. בהצלחה עם אהובתך החדשה .. "
התחלתי לבכות .. האמבולנס בא , סיפרתי להם הכל , לקחו את הגופה .. התקשרתי להורייה וסיפרתי להם , הם קיללו אותי ,צעקו עליי , ובכו .. כמה סבל אני יכול לגרום לאנשים .. החזקתי את ידה של שירה ושאף אחד לא הסתכל נשקתי לה קלות על השפתיים , לחשתי לה באוזן " אני אוהב אותך אהובתי הנצחית , אני תמיד יזכור אותך .. "


תגובות (6)

איזה יפה:(
אולי תמשיכי מזה סיפור?

17/08/2013 22:31

איזה יפה:(
אולי תמשיכי מזה סיפור?

17/08/2013 22:31

איזה יפה:(
אולי תמשיכי מזה סיפור?

17/08/2013 22:31

כן אני אמשיך על זה סיפור , בקרוב , בנתיים אני עושה המשך לסיפור הראשון

17/08/2013 22:39

יש!טוב לא ישנתי כל הלילה…
התעופפתי למיטה

17/08/2013 22:40

שינה טובה ותודה על התמיכה

17/08/2013 22:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך