Omri_aviv
מקווה שאת שמחה ...

את שמחה ?

Omri_aviv 16/10/2015 816 צפיות 2 תגובות
מקווה שאת שמחה ...

אז מה…את שמחה ? .
את שמחה שהלב שלי שבור לרסיסים,שאפילו היאה הכי גדול בעולם לא יוכל לאסוף את כל השברים ? .
את שמחה שכשניסיתי לאסוף את השברים,הופעת בפתאומיות ונחתכתי ? .
את שמחה שהדבר הקסום הזה שהיה לנו,שהיה כל כך טהור ויפה,הפך למשהו מושחת מכוער ואפל ? .
את שמחה שהקטנת אותי מולך וניסית לגרום לי לחשוב שאני זה שאשם,שאני אחראי להרס הזה שנהיה בך ? .
את שמחה שכל מה שקרה לנו קרה ככה ? . שכל מה שהיה בינינו נגמר ככה ? . שהרמת ידיים ללא להלחם,פתאום,ככה …
מה את חושבת ? שנהיה ביחד בעתיד ? מה לדעתך הוא צופה לנו ? נראה לך שאמשיך בדרכי ? או שאשקע בדיכאון יותר עמוק והכאב יאכל כל חלק טוב בגופי ונשמתי ? .
האם תכירי מישהו שייתן לך מה שאני נתתי לך ? למרות כל מה שעשית לי,למרות איך שפגעת בי,אני מאחל לך את הכי טוב בעולם . את יודעת למה ? כי האהבה שלי עדיין טהורה,לא התקלקלתי ועמדתי חזק ואיתן מול כל מה שעשית לי,לא נתתי לרוע שלך להרוס לי את האהבה,להרוס לי את הנפש,לפגוע לי באהבה ובנתינה . ולא אתן לאף אחד לגרום לי להשתנות ! זו החזקה שלי,אין לי אגו,אין בי נקמה,שום רוע לא שוכן בי ולא אתן לאף רוע לשכון בי .
החיים שלי יצאו מהתלם בשבילך,וויתרתי על המון למענך,לא כי רצית…כי אהבתי .
אומרים שהאהבה עיוורת.נכון,האהבה יכולה להיות קסומה אבל בו בזמן להיות הרסנית.
למרות הכל,אזכור את הקשר שלנו על צדדיו הטובים,
על האהבה,הנתינה,ההדדיות,השמחה,הצחוק,הסקס איתך שהיה הדבר הכי יפה ונעים בעולם,השינה לצדך בלילות,הטיפול המסור שלנו אחד בשני ועוד המון דברים יפים וטובים שלא הספקנו להמשיך בהם…
אני נאלץ לסיים כי הדמעות כבר שוטפות את הדף.
אומרים שגבר צריך להיות חזק,לא לבכות,זה מסמן על חולשה.אבל לדעתי,אם לא אבכה זה יסמן על חולשה,כי הדמעות שלי הן דמעות של כאב,של אבל,על אבדן,על אהבה ענקית שתהיה חסרה לעולם.
ולי…מאוד .
אני אהבתי אותך אתמול,אני אוהב אותך היום ואוהב אותך לנצח . להתראות נסיכה שלי .


תגובות (2)

וואו זה מהמם ונוגע בלב

16/10/2015 11:56

מרגש, אין מילים.

16/10/2015 18:13
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך