אהבה כואבת

19/03/2011 999 צפיות אין תגובות

היא אהבה אותו כ"כ , ופשוט לא ידע מה לעשות .
יום אחד היא הוסיפה אותו בפייסבוק . אמא אמא אמא נדיה הוא איישר אותי .
יפה לך : ) , אבל אל תמהרי להגיד לו שאת אוהבת אותו . שלא יבהל . תיתני לו לאהוב אותך ליתאהב בך .
היא לא יכלה ליתאפק . והתחילה איתו . היי , היי , אני מכיר אותך ? כן אבל במראה לא באופי , מאיפה ? אתה גר לידי ראיתי אותך ופשוט נידלקתי עליך . הוא שתק ולא ענה לה . כול יום היא שלחה לו משו בפייס . עד שהוא מחק אותה . היא לא הכירה אותו אבל היא יתאהבה בו מהפעם הראשונה שראת אותו . אף אחד לא הבין אותה איך היא יכולה להיתאהב במישהו שהיא לא מכירה . אבל היא פשוט יתאהבה בו . היא בכתה כימאט כול יום עליו . כי ידעה שאין לה סיכוי איתו . הוא היה גבווה אם שרירים וממש יפה , והיא היתה די גבוה פנים יפות מאוד אבל היא היתה מלאה . וזה מה שהפריעה לו בעצם . היא עשתה המון דיאטות אבל לא יכלה להיתאפק . והשמינה חזרה . היא פשוט רצה למות .
אחרי כמה זמן . היא הוסיפה אותו לפייס והוא שוב אישר אותה . והם התחילו לדבר בינהם . עד שיום אחד הוא הציע לה לצאת . היא היתה כ"כ מאושר שלא ידע מה לעשות מרוב אושר . הם ניפגשו וצחקו והישתוללו ממש כמו ילדים קטנים :) ואז הוא באה עליה ונישק אותה . ואמר לה שהיא לא תספר לאף אחד אל הנשיקה הזאת וביכלל שהם יצאו . היא לא הבינה למה אבל אם הוא ביקש אז למה לא . אחרי כזה זמן הם יצאו שוב . ואז הוא פגש את החברים שלו בדרך . והם התחילו ליצחוק עליו מה אתה אם השמנה הזאת וכאלה . לה זה לא הזיז . אבל כשהוא אמר "לא איכס ניראלך אחי , מי ירצה אותה ". היא כ"כ הושפלה , היא פשוט ברחה מישמה . באה לבית והתחילה ליבכוות כ"כ המון זמן היא בכתה עד שהבינה שאין לה סיכוי איתו ושהוא סתם היה איתה , היא פשוט הלכה למירפסת וקפצה מישמה . והשאירה מיכתב " אני כ"כ אהבתי אותך , אבל אתה היתה איתי אל כלום פגעת בי כ"כ שאני לא ידעתי אם אני יוכל ליחיות , החלטתי שאין לי מה לעשות פה בעולם הזה בילעדייך . תודה לך אל הנשיקה . ושתדע שגם כשאני יהיה למעלה אני יחשוב עליך "
הוא רץ עליה לבית ומצא את המיכתב . הווא לא ידע מה לעשות כי הוא באמת יתאהב בא . הוא יצטער כ"כ שהוא היתבייש בא מול החבריים שלו . הוא עלה למירפסת ואמר "אם אני לא יכול להיות איתך פה , אז אני יהיה איתך למעלה , אני אווווהבת אוותך " הוא צעק וקפץ .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך