תגידו לי ביקורות: את כל מה שצריך לשפר, את מה שצריך להוסיף.....

בגדתי בו!!! או שלא?!

27/03/2013 817 צפיות תגובה אחת
תגידו לי ביקורות: את כל מה שצריך לשפר, את מה שצריך להוסיף.....

״לא אני לא מאמין עליך!!!״ פאק זה לא קורה הוא תפס אותי! והוא אפילו לא ידע את הסיבות שבגללן הוא תפס אותי עם החבר הכי טוב שלו…….. קמתי בבוקר ראיתי אותי בבית של החבר הכי טוב שלו ופתאום נזכרתי מה קרה אתמול!!!:
אתמול הלכתי לכיוון ביתו של הנסיך שלי ופתאום החבר הכי טוב שלו תפס אותי בכוח והביא אותי לבית שלו!!!! הוא השקה אותי בכל מיני משקאות אלכוהוליים ואז נגע בי בכוח….אני כבר הייתי שיכורה מתה ולא יכולתי לעשות כלום נגדו…. ואז החבר שלי נכנס….., (הוא היה חייב לבוא?! והחבר שלו היה חייב לעשות לי את זה?!) יום אחרי זה ניסיתי להסביר לו! באתי אליו הביתה, שלחתי לו הודעות, התקשרתי וכלום אין תגובה.
אני כבר לא ידעתי מה לעשות!!! זהו נהרסו כל החיים שלי בגלל איזה בן ****!!!
אוף הכל אבוד :(
~שבוע אחרי~
אני רואה את חבר שלי מתנשק עם איזה אחת!!! רצתי אליו, עמדתי מולו וצעקתי:
״מה אתה לא מבין?! חבר הכי טוב שלך אנס אותי!!!!״
התחלתי לבכות וברחתי, הוא רץ אחרי ואמר: ״באמת?! איך לא ידעתי?! אני ממש מצטער אהבה שלי את הכל בשבילי אני אוהב אותך ואני לא יעזוב אותך בחיים! ידעתי שאת לא יכולה לבגוד בי!״
הוא תפס בפניי ונישק אותי……,
-סוף-


תגובות (1)

עדיף שתאטי קצת את קצב הסיפור, נגיד:

~לאחר שבוע~
הלכתי לכיוון בית הספר ונכנסתי בשער, ספרי נפלו מידי ודמעות הציפו את עיני ה__(חומות /כחולות/ ירוקות) (שמו של הבחור) ___ התנשק עם מישהי זרה, "איך יכולת לעשות לי את זה?! אתה לא קולט שהחבר שלך אנס אותי?!" צרחתי בכל כוחי, הוא הסתובב אלי, " ב-באמת?! א-אני לא..אני לא ידעתי…" הוא אמר והחלתי לרוץ, זה כל מה שרצתי, לברוח משם, לא לשמוע את קולו יותר, לא לראות את פניו לעולם. "חכי!" הוא אמר ותפס בידי, "אני מצטער…" הוא אמר ונשיק אותי.

-סוף-

הבנת? כאילו, להכניס יותר תיאורים, מה שנקרא "למשוך את הזמן"
מקווה שעזרתי :)

27/03/2013 12:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך