My heaven
ערב טוב.

בתולה במקלחת

My heaven 23/07/2015 2012 צפיות 10 תגובות
ערב טוב.

תמיד אהבתי להתקלח..אפילו את ה׳דוש׳
אהבתי,במקלחת אני מרגישה טהורה ונקייה אני עוצמת את העיינים ונסחפת לעולם אחר , עולמות של נחלים ומפלים מהפנטים שמרגיעים אותי..היום אני צריכה להיות מאוד רגועה, אבל אני לא יכולה להסתיר את ההתלהבות. . .
אחרי 3 שנים סוף סוף אני יתמסר לחבר שלי..האהבה שלו טובה מידי מכדי להיות אמיתית.
אז, אחרי מלא התלבטויות לגבי הבגדים,
השמלה השחורה הצמודה והפשוטה נבחרה עם הסנדלים בצבע ב׳ז שלי..
לקח לי כמה דקות לתקתק את האיילנר והאודם האדום הבולט שלי, כמובן שלא השקעתי בשיער..הוא אוהב אותו טבעי.
כשהתהלכתי בדרך לבית של אהוב שלי השעה הייתה 12 בלילה.. פעם ראשונה שהרחובות ריקים ואיש לא מצייץ בשעה כזאת..אבל אהבתי את השקט הזה , נתן לי קצת לחשוב ..לחשוב על הכול, עד שקבוצת נערים שיכורים קטעו לי את חוט המחשבה.
״היי כוסית״ הם צחקו וזרקו לי מילים
״תביאי נשיקה״ אחד מהם התקדם אליי
, התפללתי שלא יקרה כלום ושהם ילכו.
״למה את לא עונה?״ שני בנים התקרבו אליי ועצרו אותי , אני לא מדברת ורק עסוקה בלמצוא דרך קיצור שונה , אבל היה מאוחר מידי הם חסמו אותי.
״בואי נעשה את זה קל, בלי בעיות״ אמר אחד מהם שליטף לי את הבטן כשהוא מחבק אותי מאחור והשאר מעודדים אותו
״זוז״ התנתקתי מימנו בכעס,״לא יהיה קל אם תיגע בי שוב״ ניסתי לדחוף אותם אך ללא הצלחה , הם דחפו אותי למרכז העיגול.
״לא נעשה את זה כאן״ אחד אמר בלחש ,
״יש סמטה שאני מכיר״ השני זרק.
ואני? אני עדיין לא מבינה מה קורה פה,
לאיזה סיטואציה נכנסתי, הם גוררים אותי וכבר אני מלאה במכות מרוב שניסיתי לברוח , אני צועקת ואף אחד לא שומע או שאנשים מקשיבים אבל לא מעזים.
הם דחפו אותי למקום שצמוד לקיר ועשו את התאווה הגדולה שלהם.
אני רק יכולה להגיד בזמן שעברתי את הסבל הזה , לא הרגשתי כאב..
בכיתי ובכיתי אני בטוחה שהעיניים שלי היו אדומות … התפללתי, ביקשתי והתחננתי אבל לא בקול, לא היה לי קול..
אלוקים ודי הם המילים היחידות שיצאו מפי ..ה׳ למה נתת לזה לקרות ? ה׳ ? זה בגלל שלא שמרתי שבת ?.
הם סיימו , והשאירו אותי זרוקה שם..
אני בשארית כוחותיי מיהרתי לבית של אהובי..הוא פתח לי את הדלת וראיתי את הבית מלא בפרחים , נרות ריחניים, שוקולדים מפנקים ומוזיקה מרגיעה. .
הוא הסתכל עליי מופתע מהמראה המחריד
״מה קרה לך קוקי שלי?״ הוא החזיק בלחיים שלי עם שני כפות היידים הגדולות והחמות שלו, ירדו לי דמעות ולא עניתי ..לא הייתי מסוגלת, הסתכלתי על איך שהוא אירגן את הערב המושלם שאמור היה להיות לי..איבדתי את הבתולין שלי בדרך הכי נוראית שאפשר לדמיין, ב׳אונס קבוצתי׳ בכאב, באכזריות, בלי הפסקה ובלי אהבה..
במקום לצידו של האחד שאני אוהבת.
עליתי במהרה לקומה השנייה
בלי לענות לו , עליתי למקלחת .
המקלחת מרגיעה אותי תמיד..פשטתי את בגדיי ונכנסתי.
עם הטיפה הראשונה שנפלה ביקשתי שתשכיח את הכאבים שחוויתי..
תמיד אהבתי להתקלח.


תגובות (10)

וואו. פשוט וואו. הכתיבה שלך סוחפת ומעניינת,אהבתי מאוד !! הכל כל כך עצוב בעולם הזה..

23/07/2015 20:39

וואו סיפור ממש מרגש ועוצמתי.
אהבתי מאוד את הכתיבה שלך היא מאוד סוחפת לא יכולתי לנתק את עיניי מהסיפור אפילו לשנייה אחת.

23/07/2015 21:53

וואווו. ממש אהבתי את הסיפור.
הכתיבה שלך סוחפת, ומעניינת. נורא אהבתי!

23/07/2015 22:41

מקסים.. אין לי מילים אחרות.

24/07/2015 00:30

וואו מדהים אני לא יכולה לדבר אפילו השתקת אותי הצלחת להעלות בי כל כך הרבה רגשות ביחד .. אלופה !!!

24/07/2015 01:20

זה מושלם!!
הצלחת לשתק גם אותי יש לך כתיבה מדהימה מציעה לך לעשות עוד קטעים כאלה :)

26/07/2015 09:41

מדהים. כתיבה ממש יפה! אני עכשיו ממש בשיתוק . וואו.

27/07/2015 07:55

וואו הכתיבה שלך פשוט מרתקתתתת!!!

13/08/2015 13:29

מדהים ומצמרר!!

18/10/2015 01:30

זה ממש ממש טוב וכדאי שתשלחי את זה לבחירת האנסים אהה… בחירת העורכים.

07/01/2016 23:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך