האם יש עוד סיכוי להילחם על אהבתי?

05/10/2014 755 צפיות 2 תגובות

זה קרה מזמן ..
לפני כ4 שנים ..
בסוף כיתה ה' החברה הכי טובה שלי הייתה איתו
ניפגשנו המבט העיניים החום .. הרגשתי בעננים ! באותו יום היא נפרדה ממנו
הוא היה נראה כל כך עצוב הוא הרגיש מובך לידי. רציתי לחבק אותו
להגיד לו.. שאני אוהבת אותו! .. אבל? מה יכולתי לעשות ?
הגיע יום הולדת 12.. "הבת מצווש" חודש לפני זה אמרתי לו את זה.. אהבנו ! חווינו ! צחקנו ! התמודדנו אם אלה שירדו עלינו .. האומנם .. למה שגבר מושלם כזה יצא עם ילדה שמנה ? הרי זה לא מקובל בחברה ..
עברה חצי שנה של אושר.. ♥
עד שהגיע היום .. היום הארור .. הרגע שבו זה נגמר
חברה שלי הצליחה לגרום לי להיפרד ממנו. אני לא אסלח לעצמי בחיים ..
יומיים אחרי היום הרע.. הוא היה חבר של אחות של החבר הכי טוב שלו ..
נשברתי! בכיתי! כעסתי עליו! לא הבנתי שעשיתי טעות.. שהכל אבוד ..
אבל זה קרה.. והוא לא היה אשם .. הוא המשיך.. אך אני נשארתי באותו מקום.. !
הוא חווה איתה שנה חודש ושלושה ימים של אהבה ! צחוק ! טיולים ! חוויות !
אומנם אהבה לא הייתה כל כך ביניהם .. וגם חיבה לא .. אבל שמחתי שהוא מאושר איתה
שטוב לו.. שהסטטוס שלו זה תפוס.. ומאוהב + .. ניסיתי אחר .. אבל לא שכחתי ..
הם ניפרדו .. חשבתי שתהיה לי הזדמנות.. אך הוא התאהב בחברה שלי.. הרגשתי לא שווה. שמנה. מכוערת. דחוייה. לא קשורה.
חברה שלי לא רצתה אותו והתאהבה בחברים שלו.
הוא לא הפסיק לאהוב אותה
הוא כל כך אהב אותה שאי אפשר לתאר את זה.. !
כל כך קינאתי בה.. רציתי למות באותו רגע שהיא חיבקה אותו או אמרה לו שלום כדי לצאת מידי חובה.. באותו זמן.. הייתי עם מישהו 7 חודשיים.. לא היה בינינו כלום חוץ מירידות שכולם ירדו .. הוא לא התייחס אלי .. ניסיתי .. באמת שניסיתי.. אבל לא יכולתי יותר.. וניפרדתי !
הרגשתי שההוא שהכרתי בכיתה ה' .. הוא האחד שלי.. כל כך הרבה פעמיים ניסיתי אחרים .. אבל לא יכולתי להתמודד עם הכאב ועם האהבה הגדולה .. !
זה גדל מיום ליום .. משעה לשעה.. מדקה לדקה..
הגיע היום שהוא היה מוכן לתת צ'אנס
הייתי מאושרת ! הרגשתי THE QUEEN הרגשתי מיוחדת הרגשתי זהו אני רק שלו ואני לא אפרד ממנו בחיים ..
חברה שלי וחבר שלו שהיו בקטע ראו אותנו.. ובזכותם הנשיקה קרתה .. הבנתי שזהו זה זה.. יומיים אחרי זה אמרנו לשכבה את הבשורה המשמחת .. שלא.. היא לא הייתה משמחת כל כך ..
יום ועוד יום עבר.. שבועיים עברו שבועיים מושלמים של אהבה ! ♥ אך.. מלאים ברכילות בירידות עליו על איזו חברה יש לו על השפלות גיחוחים ועוד ..גם כן חברים..
נשברתי לא האמנתי שזה קרה..
ניסיתי להשלים עם העובדה שזהו אני לא שלו יותר ואי אפשר להיות שלו.. אני לא שייכת לו
החברים שלו יותר חשובים מאהבה אמיתית למרות הכאב ניסיתי להמשיך.. אבל לא הצלחתי
עברו חודשיים של לבד..
הוא אמר שהוא מוכן לנסות שוב והפעם בשקט
בסתר
שאף אחד לא ידע
היינו חודש ביחד .. היה מושלם
הנשיקות המבטים התאהבתי בו יותר ויותר !!!
זהו אני שלו אמרתי אני שייכת לו אני מרגישה שהוא האחד שלי
הוא פשוט מושלם
אבל.. מהרגע שסיפרתי לחברה אחת.. כל העולם ידע
הכל נגמר
התפוגג
הוא לא מוכן לעוד צ'אנס
ולא משנה כמה שאני יוכיח לו שאני אוהבת אותו..
הוא לא יבין כמה
אני מוכנה למות למענו
להיות רק שלו
לעשות הכל .. רק שהוא יהיה שלי..
הנה כיתה ט' .. עברו 4 שנים .. מה אני יכולה להגיד עוד?
אלמוג! אני אוהבת אותך ♥ ♥ ♥


תגובות (2)

די זה פשוט גורם לי לבכות !
את ממש.. כאילו קוראת את העבר שלי.
רק שאני לא שמנה, אלא בכלל לא הייתי מקובלת. וזה קרה לפני.. בקיצור בכיתה ה'.
חברה שלי המציאה עליי שמועות והוא האמין. הרגשתי שבורה. אחרי זה הוא שיחק בי, והתאהב בה בסוף. הזנחתי את עצמי. ואיבדתי את כל החברות שלי.

05/10/2014 20:42

ואו! תקשיבי אתם חייבים להיות ביחד! אם אתם כל כך אוהבים וכל פעם חוזרים אחד לשנייה זה מדהים! אני חושבת שתמצאו דרך בסוף, בכיתה י' או יותר כשתתבגרו ותבינו שאהבה זה יותר חשוב ממה אנשים אחרים חושבים עלייך.
בהצלחה לך ולכם!

06/10/2014 10:09
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך