~Shaked~
הסיפור הזה מסופר על אהבה על ידיד טוב שבסוף אהבה ... כדאי לקורא כדי לדעת

החלום שלה…

~Shaked~ 21/05/2014 697 צפיות תגובה אחת
הסיפור הזה מסופר על אהבה על ידיד טוב שבסוף אהבה ... כדאי לקורא כדי לדעת

ואני שישבתי שם והסתכלתי בחלון ראיתי אותו והרגשתי והרגשתי שזה הדבר הנכון הוא האהבה היחידה שלי זה הוא שחלמתי אליו בלילות הוא פשוט מתקרב לביתי מה זה באמת מה שרציתי כל חיי רגע הוא בכלל לא מגיע בישבילי אז בישביל מי הרי אני חלמתי אליו וידעתי ידעתי כשניראה החלום הזה הוא באמת רק חלום הרי ידעתי שכל מה שהיא ביני לבינו זאת סתם שטות תינוקית ותמיד שזה היה כמעט ההרגשה הזאת מישהו בא והרס אותה תמיד הייתי חולמת בלילות אליו והייתי חושבת שאני רוצה אותו איתי אז איך זה קרה שהכל נהרס למה היו לי חלומות שפשוט בגללם נהרסו לי החיים בגללו לא ישנתי לא אכלתי וכולם שואלים למה אז זאת הסיבה כן זה בגללו כי אני אוהבת אותו איך שהוא נוגע בי והוא שהוא מקשיב ומדבר לאט לאט אז כן זה רק בגללו בגללו אני לא ישנה ולא אוכלת הינה זאת הסיבה לרופאים עכשיו הבנתם אני לא רוצה לצאת מסכנה ומה זה רק בגלל מישהו אז זהו שהוא קצת יותר ממישהו הוא היה החבר הכי טוב שלי הידיד האגדי היה מקשיב מלטף מחבק אותי אז למה לא אמרתי עשיתי כן אני ניסתי אבל זה כבר מאוחר מידי כי הוא חלה ו…מת אז איך זה שאני רואה אותו עומד בחלוני אולי זה פשוט הגעגוע?!


תגובות (1)

היי אני חדשה וזה הסיפור הראשון שלי פה אז אני אשמח עם תגיבו !

22/05/2014 07:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך