michal2467300
עלתה בי השראה לסיפור מאין זה. אני מצטערת אם אתם לא אוהבים אותו, או אם הוא כבד מדי בשבילכם. אני ממש השקעתי. אני אשמח לשמוע ביקורות ודעות כנות. אבל בבקשה אל תנסו לפגוע.

היא בוכה

michal2467300 16/07/2014 835 צפיות 7 תגובות
עלתה בי השראה לסיפור מאין זה. אני מצטערת אם אתם לא אוהבים אותו, או אם הוא כבד מדי בשבילכם. אני ממש השקעתי. אני אשמח לשמוע ביקורות ודעות כנות. אבל בבקשה אל תנסו לפגוע.

אני עומד מולה, והיא בוכה.
אני לא מבין למה. מעולם לא ראיתי אותה בוכה בשביל לדעת. היא תמיד צוחקת, שמחה, מאושרת. לפחות שאני לידה. אבל עכשיו אני לידה, והיא עדיין בוכה. ואני לא מבין למה.
אנחנו עומדים במין חלקת שדה קטנה, ואני לא זוכר איך הגעתי לשם. אני לא רואה שם דבר חוץ ממנה. אני לא חושב שזה מוזר, כי שאר העולם נוטה להיעלם כשאני מביט בה. היא כל כך יפה, אפילו שהמסקרה שלה נמרחת והיא כולה סמוקה מבכי. אני עדיין מבולבל. למה היא בוכה? זה בגלל מה שאני לא זוכר? פעם אח שלי הזהיר אותי מבכי של בנות כשנפרדים מהן, אבל לעולם לא הייתי נפרד ממנה. היא אהבת חיי, ואני אוהב אותה. אני לא מבין מה קורה.
אני מנסה להביט סביבי, לקלוט יותר פרטים ממנה וכר הדשא שאנחנו עומדים עליו. אני לא מצליח להבחין ביותר פרטים כי יש כל כך הרבה אנשים סביבנו. גם הם בוכים.
היא מושיטה יד לתיק יד שחור, כזה שמעולם לא ראיתי, ומוציאה ממנו טישו.
"דניאל" היא בוכה. "לאן הלכת?"
"אני ממש כאן," אני אומר לה. היא לא שומעת אותי.
איש שעומד מאחוריה מסתובב, ואני רואה שזה אבא שלי. הוא מניח יד על הכתף שלה ושניהם בוכים בשקט. היא מסתכלת עליו קצרות ועיניה מביעות תודה, גם אם שאר הפנים שלה צועקות יגון. אני לא חושב שאבא שלי מבחין בזה, כי אני יודע שאני מכיר אותה הכי טוב. איך שלפעמים היא מחייכת חצי חיוך יפה כזה וכל מי שרואה אותו מרגיש בגן-עדן, אבל שאת החיוך האמיתי שלה היא שומרת רק לי. איך שהיא צוחקת צחוק צלול כשאני מדגדג אותה, או שאני מסיט את שיערה הבלונדיני מעיניה והיא מנשקת אותי, ואני מרגיש הכי בר-מזל בעולם.
אמא שלי באה כמו משום-מקום, מיישרת את העניבה השחורה של אבא ונעמדת לידו. רק אז אני שם לב ששלושתם לבושים בשחור. היא משפילה מבט והיא לוחשת את שמי שוב. דמעותיה נוחתות על הדשא הרך. עכשיו אני מבחין בוורד אדום שאימי מחזיקה. היא מתכופפת ומניחה אותו לרגליי. אני שם לב שהמבטים של שלושתם נעוצים בנקודה מאחורי.
אני מסתובב ומביט במצבה ששמי חרוט עליה.


תגובות (7)

וואי עצוב אבל יפה עשית לי חשק לבכות חח

17/07/2014 11:49

מדהים ! מדהים ! מדהים !
תשמעי יש לך כישרון מפותח וכל כך יפה!
הסיפור הזה עשה לי צמרמורת!!!
יש לך כישרון אדייר!, ואפשר רק ללמוד ממך
אני מאוד אבל מאוד אהבתי את הסיפור הזה!
(ואני גם יסתכל על עוד סיפורים שלך, והכתיבה שלך מעוד מעניינת!!!!

17/07/2014 21:38

וואו ממש עצוב אבל סחטיין יש לך כישרון לכתיבה

17/07/2014 21:42

אוקיי, אני בוכה. את חייבת להמשיך את זה! תהפכי את זה לסיפור ארוך! בבקשה!!!!!!!!!פ!ל!י!ז!!!!!!!!!!!

17/07/2014 21:49

    לא נראה…
    מצטערת, פשוט נגמרת לי המוטיבציה אחרי שני פרקים.
    את יכולה לכתוב לזה אם את רוצה, אבל אני מבקשת קרדיט בתגיות או משהו…

    17/07/2014 21:53

זה מקסים. עדיף להשאיר את זה ככה ולא להמשיך. זה מעולה בתור סיפור קצר.
ממש אהבתי את הכתיבה :)

17/07/2014 22:05

מעניין אותי גם מתי הבנתם שהוא מת…

17/07/2014 22:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך