הלילה ההוא… (סיפור אמיתי לגמריי)

adopted child 09/05/2013 2061 צפיות 24 תגובות

נכון.. אמנם adopted child.. אך לא הפעם..

זה קרה לפני קרוב לחודש..
רציתי לצאת עם החברה הכי טובה לדאבל דייט ביחד עם חבר שלה..
ושמחתי נורא והכרתי ידיד שאיתו קבעתי לצאת באותו הערב..
לא עבר יום והחברה שלי נפרדה מחבר שלה..
אך אני תלויה..
האם לא לצאת עם הידיד רק בגלל שחברה שלי כבר פרודה?!
אז זרמתי.. ויצאתי איתו. קבענו ב6 ליד הקניון.
נפגשנו והוא התנהג בכל כך אגרסיביות.
בקושי דיברנו,והוא התחיל לנשק ,לחבק ולגעת כל כך בחושניות..
אני נבהלתי,כי קודם,הבנים שייצאתי איתם כן נתנו לי כבוד מצידם.
היינו אחר כך בפארק,הדייט נמשך שעתיים בערך.
שעתיים שבהם אני מרגישה נורא. השעתיים הגרועות בחיי.
תחושה של חוסר אונים כי הרי ההורים שלי לא מודעים..
ואם אני ייברח,הוא יכול להתנהג אליי בצורה יותר נוראית..
מאז,זה טראומה שמלווה אותי,יום יום.. ואני בטוחה שגם אני יזכור את זה לכל החיים.. כי דבר כזה לא שוכחים :(
בנוסף לכל,תחושה של הצטערות ואכזבה..
שאמא שלי תמיד אמרה שצריך להיזהר מבנים ומקירבה קרובה..
ואני? חשבתי שזה רק קורה למבוגרים..
לא האמנתי שזה גם קורה חוץ מהסרטים…
כעת,
אין מה לעשות
הטרדה מינית עברתי,
וכעת צריך הזמן רק לרפאות..

את הלילה ההוא לא אשכח כל ימיי.
הלילה הנורא בחיי.


תגובות (24)

הסיפור ממש מרגש.. ♥

09/05/2013 12:59

את יודעת את המסר לא? בני אדם תמיד מאכזבים עד שהם מוככם אחרת….

09/05/2013 13:02

אני לא יודעת אם זה אמתי, אבל אני אישית ממש מזדהה.

09/05/2013 13:02

אמיתי לגמריי. כמובן שלצערי הרב :-(

09/05/2013 13:13

קראתי קטע שלך "העלה" ואני פשוט עם דמעות בעיניים ועכשיו הקטע הזה פשוט הרג אותי..
תקשיבי את כל כך חזקה ומוכשרת, לא כל אחד מסוגל למרות כל המבוכות והסודות שרוצים להסתיר ולקבור פשוט לשבת ולכתוב את מה שעבר.. והנה את כותבת ומשתפת זאת אתנו.. אני פשוט סוגדת לך, את מדהימה.. תודה לך.
אני מקווה שאת עברת את זה, למרות שזה משהו שבלתי נשכח… לא משנה מה הלכלוך לא יעבור, תקשיבי במילה אחת גברים זה חרא! אולי רק מעטים באמת מראים שהם אוהבים אבל הרוב רק מנצלים.. תקשיבי את לא אשמה בכלום, הוא אשם! לו מגיע לשבת בבית שלו ולאכול את עצמו.. את מדהימה, עברת זאת ועברת בגבורה, עברת זאת בכבוד כמו ילדה גדולה ולמרות הכול את עם הרגליים על הקעקע וכותבת מדהים בכישרון שפשוט סוחף ומעורר קנאה..! כל הכבוד לך על כך ואל תשכחי אף פעם אבל אף פעם להעריך את עצמך ואת החוזק והאש שבך שלא כולם זכו בתכונה הזו, תהיה גאה בעצמך שלמרות האימוץ והאונס הארור הזה.. תסתכלי לאחור ותגידי : "אני עברתי זאת, לא נתתי לזה לשבור אותי, כלום לא ישבור אותי!".
אוהבת 3>
ובבקשה תקראי את התגובה שלי בסיפור של "העלה".

09/05/2013 13:28

זה ממש מרגש ומעניין…. יש לי צמרמורת עכשיו!

09/05/2013 13:40

וואו, זה אמיתי?

10/05/2013 03:25

אומיגאד! זה באמת אמיתי?? אם כן את חייבת לדווח למישהו!!

10/05/2013 05:02

את פשוט גיבורה. אני אוהבת אותך. <3

10/05/2013 05:35

אמיתי לגמריי

10/05/2013 05:47
LOL LOL

וואו… איזה מדהימה!!
ריגשת אותי

10/05/2013 05:58

הייי! אני מבינה אותך וכמעט כותבת בכעס, איך לא עשית כלום?! למה?! ואז אני עוצרת ומבינה, איך תעשי? ההלם זה שהוא מתקרב אלייך צעד אחד יותר מדי והשוק שהוא לא מפסיק, הפחד שאם תגידי משהו לא נכון הוא יגזים ויתקרב יותר, אני גם לא יכולה לנחם אותך כי מה זה יעזור? אני אשמע כמו אמא מסכנה ומעצבנת, אז מה שיש לי לומר זה: תמצאי אחד אחר, ואם לא, אץ יודעת שאני תמיד במייל;) נהנת לחפור לתומי.. וכמובן, דברי על זה, שפכי ומקווה שתרגישי טוב יותר… נראה לי שחפרתי אז אני אסתום.. לוווווב יווווווווו!!!!! Love you;)))) 

10/05/2013 06:09

אוי, זה נורא…
אני ממש מצטערת….
לכן אני שומרת נגיעה, לא בגלל שאני דתייה. (יש לי המון חברות דתיות שלא שומרות)
אבל ככה אפשר להסתובב עם בנים שבאמת מכבדים אותך.
אני מקווה שתמצאי בן שיכבד אותך, ושיצא איתך כי את מעניינת ומיוחדת ולא רק בשביל לגעת בך. את מאוד אמיצה וכל הכבוד שהתגברת.

10/05/2013 07:51

יואו ממש ממש ריגשת אותי ואת פשוט גיבורה אם עברת דבר כזה. בת כמה את?
והעברת מסר ממש חשוב כול הכבוד לך!

10/05/2013 11:20

וואו אהובה, אני לא מאמינה שזה קרה לך .
את צריכה לדעת איפה לשים את הגבולות , ויש בנים מטומטמים שלא יודעים לשים את הקו .
שימי זין על מה שחושבים עלייך ותעמדי על שלך , לפעמים צריך להעמיד בנים במקום .
שלא יקרה לך שוב לעולם , אל תרגישי לבד אף פעם .
בהצלחה <3

11/05/2013 15:10

וואו אהובה, אני לא מאמינה שזה קרה לך .
את צריכה לדעת איפה לשים את הגבולות , ויש בנים מטומטמים שלא יודעים לשים את הקו .
שימי זין על מה שחושבים עלייך ותעמדי על שלך , לפעמים צריך להעמיד בנים במקום .
שלא יקרה לך שוב לעולם , אל תרגישי לבד אף פעם .
בהצלחה <3

11/05/2013 15:10

היי..!!
קודם כל אני ממש ממש כועסת עלייך!!באותו רגע היית צריכה לצרוח לברוח
וזה ממש מעציב אותי שלא עשית את זה…אבל מה לעשות זה כבר קרה!!
דבר שנית סיפרת למבוגר?יועצת?הורים?חברה?
דבר שלישי לכל מי שקוראת אז זה ברגע שמתחילים לגעת לנו בגוף אבא שלי אמא לתת לו בעיטה עם הברך לבצים ובזמן שהוא מתקפל לברוח ולצרוח!!
דבר רביעי אני מבינה את הטראומה שלך למרות שאני לא עברתי את זה יש לי חברות כאלה וכרגע את צריכה יועצת שתעזור לך…אני לא באה נגדך בכלל!דווקא אני עכשיו בוכה…זה גורם לי לבכות כל המקרים האלה…לדעת שיש אנשים שפלים כאלה בארץ שלנו!!!
Stay strong!!!אם את צריכה לדבר על זה אני תמיד כאן! 

11/05/2013 15:22

אימהלה זה אמיתי אבל בכל זאת :מדהים,מדהים,מדהים ועוד מלא כאלה חחחחחחח
את פשוט גיבורה ! :) כל הכבוד… מבינה את מה שקרה לך כי גם לחברה שלי זה קרה….
והיא סיפרה לי על זה………… אבל מדהים! :)

14/05/2013 03:59

חח שיר תמורת שיר? חח סתם לא כתבתי גם מלא שירים לא מצפה ממך להגיב לי ל 100 ומשו שירים חח אבל באמת אני מצטער שזה מה שקרה לך ואת תמיד יכולה לדבר איתי במייל [email protected] ואם בא לך לשפוך את הלב אני תמיד פה את לא תיהיי ככה זה אסור בשום פנים ואופן

14/05/2013 04:01

מאוד מרגש!!<3
אהבתי מאוד!!!(:
מדרג 5!*_*

14/05/2013 04:04

ואיי מי עשה לך את זה !!!
תגידי לי ואני מחסלת אותו חחח XD
רק שתדעי שאת אמיצה מאודד וכל הכבוד לך שאת לא חושבת לעשות מעשים פזיזים (התאבדות או משהו ) כי הרבה בנות היו עושות דבר כזה ..ואת גיבורה !!
אם את צריכה אוזן קשבת אני פה תמיד !!!!!!!!
במייל :)) [email protected]

17/05/2013 06:32

למה מחקת את השיחה שלנו?

21/05/2013 05:36

אווומיייגאד!!! באמת שאני לא מחקתי!!! אינלי מושג מה קרה… יש מצב שהמערכת של סיפורים מחקו את זה?

21/05/2013 10:08

סבבה תיהיי בשלך אני עדיין לא מבין איך ילדה שבשיט לא מעריכה אותי שמה תמונה שלי בפרופיל שלה אבל מה שתגידי..

22/05/2013 01:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך