סיפור ראשון אז לא להיות רעים

הנערה החמישית

10/04/2015 612 צפיות תגובה אחת
סיפור ראשון אז לא להיות רעים

אם תהיתם למה נקרא הסיפור "הנערה החמישית", זהו מכיוון שבכל יום כאשר הייתי יורד במדרגות אל עבר חצר בית הספ לקח לי חמש שניות למצוא אותה בזווית עייני.
הייתה מתהלכת בחינניות בין התלמידים ומבטי תמיד עקב אחריה כמו תינוק המוקסם מפלאיו של העולם החדש שנגלה אליו.
היא הכירה אותי מעולה ואני אותה, תמיד חשבתי על איך כאשר נהיה ביחד אספר לה איך תמיד הסתכלתי ושמרתי עליה מכל רע במבטי.
לצערי עמדתי לגלות שלחיים יש תוכניות אחרות, בבוקר תחילת שבוע רענן וחדש קמתי בצער לאחר סוף שבוע מהנה והתארגנתי לבית הספר, כאשר לבשתי את חולצתי דימיינתי איך כאשר אכנס לכיתה לפני הצלצול מבטי ומבטה יצטלבו ואני אשלח לה חיוך נבוך.
לאחר הסעה מתישה הגעתי לבית הספר.
עברתי דרך השער ונכנסתי לכיתה, הדבר הראשון שאליו התוודעתי בכיתה היה שערה החלק והארוך שלה, היא הסתובבה וראיתי את פניה, היא חייכה, ברגע זה ידעתי שאני צריך אם לא חייב לגשת אליה אך לא עשיתי זאת, נתתי לה "שלום" קצרצר והלכתי לדרכי.
לאחר רגע הפספוס חשבתי על טעותי ועל כל מה שהיה יכול להיות אם רק הייתי מוריד את מסך הביישנות שאני שרוי בו. חשבתי לעצמי שההאדם הוא תעלומה, הרי כל מה שהייתי עושה לא משנה מה, אפילו אם פשוט היה מתקרב ומנשק אותה לפתע, כל האפשרויות כבר כוסו על יידי שבעת מיילירדי האנשים האחרים בעולם הזה, סביר להניח שאפילו ברגע זה בחור אמיץ אחד מקרב את פניו אל הנערה שהוא אוהב באומץ וזוכה בליבה, אז למה לעזעזל רק אני, נער אחד שרק רוצה לאהוב ולהיות נאהב לא מצליח לעשות מה שעשו רבים לפני. וכל מחשבה שתעלה לו בראש, רבים חשבו אותה כבר.
למה ניחנו במוח מפותח כזה, למה לא יכולנו להיות כמו החיות ופשוט לעשות את מה שנועדנו לו,לאהוב.


תגובות (1)

אני חושבת שיש הרבה אנשים שהיו מזדהים עם ההרגשה הזאת שלך, גם אני..
סיום מעורר מחשבה, דווקא כתיבה נחמדה!

17/04/2015 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך