מקווה שאהבתם, אשמח לביקורות.

הפחד להיפגע

05/01/2015 927 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם, אשמח לביקורות.

"הוא מנסה להדחיק את הרגשות שלו. לא לומר לו מה הוא מרגיש. הוא פוחד להיפגע. הוא נפגע פעמים רבות בחיים שלו. הוא יודע שאם יחשוף את רגשותיו והוא ידחה אותו הוא לא יוכל למנוע את הכאב. אני מדברת על טום. טום שמאוהב כבר שנה וחצי באנדי החבר הכי טוב של אחותו. הוא ואנדי בקושי מדברים אבל הוא התאהב בו. הוא לא יודע איך הוא התאהב באנדי הרי הם בקושי מדברים אבל כל פעם שאנדי רק אומר לו שלום סערת טורנדו של פרפרים משתוללת בבטן שלו. כל פעם שאנדי שואל איפה אחותו טום מתפתה לשקר ולשאול את אנדי אם הוא רוצה ללכת לשחק כדורגל כמו סתם שני חברים טובים. אבל הוא לא מסוגל, או לפחות לא היה מסוגל. לפני שבוע כאשר אנדי דפק בדלת וחיפש את איימי אחותו של טום. טום שיקר ואמר היא לא בבית והוא לא יודע מתי היא תחזור או איפה היא עכשיו. אנדי אמר שהוא יחזור בפעם אחרת ואז טום הציע לו ללכת למגרש הקרוב לשחק כדורגל ואנדי הסכים. טום הלך להביא כדור, לשים נעליים ולהביא בקבוק מים. הם הלכו למגרש.
טום ניסה לגרום לרגשות שלו להשתנות מאהבה לאנדי לאהבה של חברים טובים. והוא לא הצליח. הם נפגשו פעמים רבות בעיקר כשטום שיקר למקום שבו הייתה איימי. בשלב מסוים כשהם הלכו לבלות ושאלו אותו אם הוא רוצה להצטרף אליהם הוא הסכים. הוא חשב שהדרך הכי טובה לגרום לרגשות שלו להשתנות זה אם הוא לא יבלה לבד עם אנדי אלא עם אנדי ועם עוד מישהי או מישהו. ככה הוא ניסה לא לחשוב שהוא מבלה עם אנדי אלא לחשוב שהוא מבלה עם איימי ואנדי. אבל זה לא עצר את הרגשות שלו. הוא ניסה ללכת למועדונים בסביבה ולמצוא לו איזו מישהי או איזה מישהו אבל זה לא עבד לו.
הבעיה שלו התחילה כשאיימי ואנדי התחילו לצאת. הם פתאום הפכו לזוג והם שאלו אותו אם יש לו בעיה עם זה. הוא ענה שאין לו שום בעיה עם זה ושהוא מאושר שם ביחד. מה שכמובן היה שקר גדול. הוא ניסה לשמוח שאיימי ואנדי יוצאים כי הוא אולי ככה יפסיק להיות מאוהב באנדי עכשיו כשהוא הבן זוג של אחותו אבל הוא לא הצליח לשמוח. הוא היה עצוב. עצוב שמי שאנדי אוהב זה לא הוא אלא אחותו.
לאחר זמן מה אנדי ואיימי נפרדו. הם נפרדו כידידים משום שלא הרגישו אחד אל השני אהבה של בני זוג אלא אהבה של ידידים. זה לפחות מה שאיימי הרגישה. אחרי שהיא אמרה לו את זה אנדי אמר שזה גם מה שהוא מרגיש.
טום דיבר על ההתאהבות שלו אל אנדי עם אחותו והיא אמרה לו לעזור אומץ ולהזמין את אנדי לצאת. טום חשב על זה כמה ימים ובסופו של דבר אזר אומץ וסיפר לאנדי על הרגשות שלו. 'טום,' אמר לו אנדי.
'מה?' שאל טום.
'אתה בן אדם מדהים אבל אני מצטער. אני לא אוהב אותך בדרך הזאת.' אנדי אמר את המשפט שריסק קאת טום.
'אני מבין' אמר טום עם דמעות בעיניו, הפנה את גבו והלך משם בעוד שאנדי מסתכל על טום המתרחק ומבצבצות דמעות בעיניו. אנדי אהב את טום בדרך שטום אהב אותו אבל כשהוא אמר לאיימי שהוא מרגיש אליה אהבה של ידידים הוא שיקר. הוא נפגע ממנה ואז התאהב בטום. הוא פשוט פחד להיפגע." סיפרה רוז לקתרין ביתה.
"כי אנדי מהסיפור זה מאט, אבא שלך. לא רציתי שתדעי על מי אני מדברת כדי שלא תפריעי לי במהלך הסיפור." אמרה רוז.
"אבל למה סיפרת את זה לי? ומאיפה את יודעת את זה?" אמרה קתרין.
"אני יודעת את זה משום שמאט סיפר לי. היינו חברים טובים מאוד והוא היה עצוב אז ניחמתי אותו. אחרי שלוש שנים התאהבו, התחלנו לצאת, התחתנו ואת נולדת וגדלת." אמרה רוז.
"אוקיי אז על שאלה אחת ענית לי אבל למה סיפרת את זה לי?" שאלה קתרין.
"כי אני לא רוצה שתפספסי את ההזדמנות עם ג'ון. סירבת לו כי נפגעת מפול ולא רצית להיפגע שוב. שמעתי אותך. אל תעשי את אותה טעות כמו שאבא שלך עשה. אמנם קרה מזה דבר מדהים וזו את שנולדת אבל אביך מעולם לא הפסיק לאהוב את טום." אמרה רוז.
-הסוף-


תגובות (2)

יש סיפור בתוך סיפור, אבל לא הבנתי איפה סיפור המסגרת מתחיל וכאילו זרקת אותי פנימה בסוף וזה פשוט לא…ברור.
מעבר לזה…זה קצת ברור מדי, אתה מאכיל אותי בכפית והמסר ברור ואני לא אוהבת את זה.

05/01/2015 23:48

    תודה על הביקורת :)

    06/01/2015 20:27
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך