זה הפרק השני, אם משהו לא מובן אתם יכולים לשאול ואני אסביר בפרקים הבאים, הפרק הזה הוא מנקודת המבט של קאי, חבר של אוגוסט. קריאה נעימה!

התגלות פרק 2 – מה הסיכויים?

31/03/2020 420 צפיות אין תגובות
זה הפרק השני, אם משהו לא מובן אתם יכולים לשאול ואני אסביר בפרקים הבאים, הפרק הזה הוא מנקודת המבט של קאי, חבר של אוגוסט. קריאה נעימה!

קאי ואוגוסט ישבו בחנות הנוחות ואכלו מנה חמה.
האדים כיסו את המשקפיים הגדולות של קאי והוא התעצבן –
"אייש, זה למה אני שונא משקפיים!" אמר לאוגוסט "אני הולך לשירותים לשים עדשות.."
הוא קם ממקומו, הכיסא שלו משמיעה חריקה בגלל התנועה הפתאומית, אוגוסט הנהן באדישות, והמשיך לאכול את הנודלס.

בדרכו החוצה מהשירותים, עיינו של קאי נתפסה במצלמות האבטחה של החנות, הוא התבונן בבחורה צעירה עם שיער שחור קצר, לבושה בבגדים שחורים שנראתה קצת חשודה.
היא החזיקה שקית אל הגוף שלה והסתכלה אל הצדדים, כיאילו כדי לבדוק אם מישהו צופה בה.
קאי הסיט את מבטו אל עבר הקופה, הגבר שם היה עסוק בלצפות בסרטונים מצחיקים בטלפון שלו. קאי ציקצק בלשונו, מבטו היה מעוצבן. הוא הלך לעבר הבחורה שפתאום התגוננה, הוא לקח לה את השקית מהיד, והלך לעבר הקופה. היא הסתכלה בו בבהלה, והלכה אחריו.
קאי ניגש אל הקופה, חייך ושאל "כמה זה עולה?".
הבחורה עברה אותו במהירות ויצאה מהחנות, הוא שילם ויצא מהדלת, היא הסתכלה עליו במבט מלא בושה, לקחה את השקית והלכה במהירות אל כיוון הכביש…

הוא נכנס אל החנות והתיישב ליד אוגוסט.
"איפה היית? אמר אוגוסט "אני כבר סיימתי את המנה שלי שלי ושלך כבר התקררה!"
"סליחה אוגי" אמר קאי.
"אל תקרא לי ככה" אמר אוגוסט "אתה יודע שאני שונא את זה", הוא לקח את המנה של קאי והתחיל לזלול את הנודלס.
קאי חייך בתגובה, הוא המשיך לחשוב על הבחורה גם אחרי שגמרו לאכול, וגם אחרי שנפרד מאוגוסט, גם כשהתאמן, וגם שהלך לישון.
הוא לא היה צריך לחשוב עליה, אבל הוא פשוט לא היה מסוגל לשלוט בזה, אחרי מה שקרה לו בעבר הוא רצה להפסיק להתאהב, אבל אחרי שראה את הבחורה הזאת, למרות שעמדה לעשות מעשה רע, הוא פשוט היה מוקסם ממנה.
מי את? למה עשית את זה? אראה אותך שוב?

"על מי אני צוחק.." אמר לעצמו "מה הסיכויים?"
הוא התהפך במיטתו ועצם עיניים, אבל מצד שני, לעולם אין לדעת, מה הגורל מתכננן לנו….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך