התשוקה שנשרפה

אלכס וורסנופ 17/08/2013 847 צפיות 5 תגובות

היא הסתכלה עליי ואני עלייה , לא ידעתי מה אנחנו עושים ..
היא לחשה לי באוזן " אני אוהבת אותך יקירי " אמרה בקול שקט עם מבט עצוב וחיוך " אני אוהב אותך יותר " עניתי לה בחזרה ,
שכבנו על הדשא , מחזיקים ידיים , הרגשתי שזה הרגע ,
התקרבתי אלייה לקחתי את ידה , החזקתי את מותנה .
נשקתי לה קלות על המצח , על האף , על השפתיים ..
היא ניסתה להגיד לי משהו , היא אמרה לי " אני לא יכולה יותר .. אני רוצה אותך , להרגיש אותך , לגעת בך , לדעת שברגע ההוא אני אהפוך לראשונה וליחידה שלך .. " חייכתי , ידעתי שהיא רוצה את זה בדיוק כמוני , הרמתי אותה בידיי ולקחתי אותה לשפת הנהר אמרתי לה " בקרוב אהובתי " , השכבתי אותה על הדשא נגעתי בפנייה קלות ונשקתי לה על הצוואר .
כעבור שבועיים , החלטתי שזה הזמן , היא : " מה ההפתעה ? בבקשה ספר לי אהובי " אני : " עוד מעט תראי " , הגענו לגבעה , הכל היה מפוזר פרחים , הכריות והשמיכה היו על האדמה , הירח האיר את דרכנו , פתחתי את כיסויי עיינה , החזקתי אותה בידיי , השכבתי אותה על השמיכה ..
אמרתי לה " אני רוצה שהפעם הראשונה שלנו תהיה מיוחדת אהובתי .. "
היא הפנה לי את פנייה , אמרה לי : " אוהבת אותך " .. עלו מחשבותיי האם היא לא מעוניינת ? בגדה ? לא ייתכן .. הירהרתי בליבי , האם אהובתי כבר לא מרגישה אותו דבר לגביי ?
הורדתי את חולצתי והיא באילוץ הורידה גם את שלה , התקרבתי אלייה נשקתי לה קלות על השפתיים , על הצוואר , על המותן , ליטפתי את רגלייה , ואז היא עצרה אותי , קמה לבשה את החולצה ואמרה " אני מצטערת רוברט .. אני לא יכולה .. אני התאהבתי במישהו אחר .. אני כל כך מצטערת .. " עולמי חרב עליי , מישהי שחשבתי שהולכת להיות אם לילדיי , עכשיו אני חושב שהולכת להיות זאתי שתהרוג אותי מכאב וצער , הסתכלתי עלייה במבט כועס , לקחתי את החולצה , לבשתי העפתי את כל הכריות , התקרבתי אלייה ולחשתי לה " אני מאחל לך כאב לב , צער ויגון " רצתי לאוטו , נכנסתי אליו , היא צעקה לי " אתה לא הולך להחזיר אותי ? מה אני אמורה לעשות ?! "
התחלתי לנסוע הסתכלתי עלייה עוד פעם אחרונה , על גופה , על שפתייה הרכות , על רגלייה הארוכות והקלילות , ופשוט נסעתי , חזרתי הביתה טורק את הדלת בחוזקה , מדליק סיגרייה , יוצא למרפסת וזורק את כל בגדיה מהחלון , כל הדברים שלה הטלפון המחשב – הכל .
שכחתי ממנה .. היא לא חלק מחיי יותר ..


תגובות (5)

ממש יפה וקצת עצוב :(
אבל זה מהמם :)

17/08/2013 21:25

ואווו איזה סיפור מרגש גרמת לי מאוד להצתמרר הכתיבה שלך יפה אפילו יותר תמשיכי ככה לכתוב עוד ועוד
ובהצלחה באתר את חדשה כאן ואני השמח לקראו מיצירותיך היפות
אוהבת שרית
בוקר מקסים ^_^

17/08/2013 21:38

את מאוד מוכשרת. מאוד. ואני מקווה לקרוא את שאר הסיפורים והשירים שלך.. תעלי עוד.

25/08/2013 13:52

את מאוד מוכשרת. מאוד. ואני מקווה לקרוא את שאר הסיפורים והשירים שלך.. תעלי עוד.

25/08/2013 13:52

את מאוד מוכשרת. מאוד. ואני מקווה לקרוא את שאר הסיפורים והשירים שלך.. תעלי עוד.

25/08/2013 13:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך