ושוב פעם.. הפחד חסם אותי.. – וואן שוט

ג'ס ;) 16/12/2012 883 צפיות 7 תגובות

הוא אהב אותי, אני ידעתי מה הוא מרגיש, הוא לא ידע שזה הדדי, תמיד הייתי יורדת עליו כדי לשחק אותה קשה להשגה, הוא בטוח שאני לא רוצה אותו, אני מדברת איתו על אחרים, הוא לא אוהב אותי יותר!! בא לי למות, גרמתי לו לקנא, לקנא יותר מידי, לקחתי אותו כמובן מאליו… חשבתי שיחכה לי, יכולתי להגיד לו מה אני מרגישה ולהיות איתו אבל בחרתי לרדת עליו ולהעליב אותו, בחרתי להראות לו שאני לא מעוניינת… הייתי מראה לו שלא איכפת לי, הייתי עוזרת לו עם בנות אחרות, הייתי משדכת לו את חברות שלי!! איזה טעות עשיתי… והכי גרוע, שהוא לא יודע מה זה עושה לי כשאני רואה אותו מנשק את חברה הכי טובה שלי… איבדתי אותו!! לא נלחמתי!! ואני עדיין אוהבת…

-נקודת מבט שלו-
אני לא מבין אותה, כל יום היא באה עם מישהו אחר… אביאל, משה, אלון, יוני, אלעד, גולן, יוסף, דביר, עידו…
אני זוכר את כולם היא ידעה שאני אוהב אותה, זה לא הזיז לה, הייתי חוזר כל יום ובוכה, היא הייתה מעליבה, משפילה היא לא הרתה לי שאיכפת לה מימני… מה ניסגר איתה ?! היא לא הייתה כזאת!! היא עשתה הכול כדי להרחיק אותי מימנה היא אפילו שידכה לי את החברה הכי טובה שלה, עכשיו אני נמצא עם מישהיא שאני לא אוהב, למה היא לא מקנאה?! לא איכפת לה מכלום! הנשיקות שאני מביא לה, אלה נשיקות כי הראש שלי מכריח אותי, הלב שלי באותו רגע בוכה, הוא רוצה להתפרץ ולצעוק אני לא אוהב אותה! אני אוהב מישהיא ששנאת אותי נמאס לי לבכות, קשה לי להתגבר… איבדתי אותה!! אבל נלחמתי מספיק!! ואני עדיין אוהב…


תגובות (7)

מדהים!!!

16/12/2012 14:18

להעביר לז׳אנר ״סיפורי מפורסמים״ בבקשה

16/12/2012 14:20

ואוו מדהים ממש מדהים ♥♥♥

16/12/2012 14:21

חח משכית זה לא על מפורסם.. אין בזה שמות זה סיפור אהבה עצוב קצר… ומושלם…

17/12/2012 04:04

זה ממש מושלם

17/12/2012 04:20

אז מה הקטעים האלה של ״וואן שוט זאיין ״
או
״וואן שוט נייל״?
זה בידיוק אותם הדברים

17/12/2012 04:26

חח לא.. וואן שוט זאיין או נייל או הארי או לואי או ליאם או גסטין או וואטאבר זה על סלב.. על מישהו מוואן די לרוב.. ור שלא קראת ואז לא ראית גם שזה לא סיפור מפורסמים.. חח פעם הבאה אל תבקשי משהו לפני שאת קוראת..

17/12/2012 06:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך