הלוואי שכל הסיפור הזה אמיתי לצערי רק חלק ממנו נכון וזה לא החלק האחרון ..

זאת את

17/03/2012 590 צפיות אין תגובות
הלוואי שכל הסיפור הזה אמיתי לצערי רק חלק ממנו נכון וזה לא החלק האחרון ..

הם היו שניים. בשבילה כשהם היו ביחד זה היה הכל, כל מה שרצתה.
כשעייניה היו נתקלות בעייניו השחורות,התמימות, שפגעו בדיוק במקום הנסתר בליבה
שהתחיל לרקוד ולהשתולל בכל פעם שהיו מבטיהם נפגשים , ואותו מקום שהשתתק בכל פעם שראתה אותו מדבר עם אחרת , אותה אחרת שאיימה לקחת לה אותו. כשהייתה רואה אותם ביחד היו לחייה נדלקות והיא הרגישה איך נוצרת בה אש של קנאה שמאיימת לשרוף את כולה, אבל בעיקר היא הרגישה עצב ומירמור, שאותה אחת יכולה להשיג את מה שהיא לא. אי אפשר להעמיד לזכותה את המשפט "לפחות ניסית" כי בכל פעם שהיא באה לדבר איתו הבושה .. הבושה הייתה עולה בראשה והיא הייתה חוזרת למקום שבו תוכל להסתכל עליו מרחוק. הביישנות, אותה הביישנות שהייתה עוצרת אותה בכל פעם באה מחוסר ביטחון, שלמרות שהדחיקה אותו הוא עדיין היה שם במעמקי גופה שהיא לא הייתה גאה בו וניסתה להסתירו עד כמה שאפשר. הוא התנהג כמו אחד שרצה וחיפש את קירבתה והיא רצתה שזה יישאר כך, אבל לגורל תוכניות משלו .כך היו הדברים הוא התקרב והיא התרחקה, היא ידעה בליבה שבסוף הוא יוותר עליה אבל היא ניסתה להדחיק,להכחיש, אבל המציאות לא שינתה את פניה וכך גם היה כמו נבואה רעה שהתגשמה. לאט לאט הוא ויתר והיא בכתה יותר, ניסתה להבין מה לא בסדר איתה אבל בפנים היא ידעה שהיא האשמה היחידה במצב. ומאז הם זוג. לא היא והוא אלא הוא והאחרת , אותה האחרת שלא התביישה, זאת שהיה לי מספיק ביטחון בשביל לעשות את הצעד. אחרי כמה זמן הם נפרדו והוא עזב לעיר אחרת איש לא יודע לאן ולמה. אחרי שנה , שהלב קצת שכח הוא הופיע בחלומה , היא זכרה במדויק את שערו השחור כפחם ואת עורו הלבן המסנוור. הוא הסתכל בה באותן עיניים שחורות ותמימות שחדרו למקום הכואב שכבר התחיל להגליד מהפצעים, אותו מקום שחזר לרקוד ולהשתולל כאילו שדבר לא השתנה . הוא הסתכל בה בשתיקה והיא בו. הוא השפיל את מבטו ושאל אם היא יודעת למה הוא עזב? היא ענתה בשקט שלא והרגישה את הדמעות בעייניה. הוא אמר לה שהייתה נערה שהוא אהב, נערה עם שיער חום ועיינים חומות שלא אהבה אותו בחזרה , או לפחות כך הוא חשב , הוא אהב אותה כל כך אבל פחד להראות לה את המקום הקטן בלב שלו שקופץ כל פעם שהיא עוברת לידו, הוא כל כך פחד שמישהו יראה את זה שהוא נהיה חבר של האחרת. היא שאלה מי זאת ? מי הנערה ? ובראשה כבר התחילו להתרוצץ שמות. הוא חייך ובלחייו עלה סומק קל, הוא יישר את מבטו אל תוך עינייה וענה לה זאת את.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך