זה סיפור על פרידה – פרק 1

07/03/2021 342 צפיות אין תגובות

שנה ב' ללימודים באוניברסיטה.
זה היה אוקטובר סתוי וקריר.

הגעתי למסיבת דירה לכבוד תחילת השנה החדשה בדירה של אייל, בחור שלמד איתי בתואר.
מבין כל האנשים המוכרים הציץ פרצוף אחד לא מוכר. קראו לו גלעד והוא הזדהה בתור השותף החדש של אייל.
חוץ משיחת היכרות קצרה לא היה שם דבר. לא ניצוץ ולא סקרנות.
הוא חלף לי בזווית של העין, ולא הנדתי עפעף.

הסמסטר התחיל ואיתו העומס. עבודות הגשה, מטלות, בחנים מבחנים, כל הכיף ביחד.
באותה תקופה יצאתי להרבה דייטים, אך אף אחד מהבחורים שפגשתי לא נשאר אחרי דייט שלישי.
לפעמים זאת הייתי אני שסיימה את הסיפור, ולפעמים הם.
הקפתי את עצמי בחברים טובים, למדנו בימים ובילינו בלילות.
למרות כל האקשן, הרגשתי שמשהו חסר.
לא הצלחתי לשים את האצבע על מה.

זה היה באביב שמשהו בי השתנה, שידעתי שאני מוכנה לאהבה חדשה.
בגדים ארוכים ומסורבלים התחלפו בבגדים קיציים, עור חשוף ורך נהנה מחום השמש המלטף.
משקפי השמש תפסו מקום מכובד על האף, שפתיים נמרחו בגוון דובדבן.

ערב אחד הגעתי למסיבת יום ההולדת של אייל. המסיבה התרחשה בבר השכונתי שבו היה אפשר לשבת או לרקוד ברחבה. אמרתי שלום לכל החברים והזמנתי לי כוס יין.

"היי נועה מה הולך?", גלעד, השותף של אייל, עמד מימיני, קרוב ומחויך.
"היי גלעד! טוב לראות אותך! מה שלומך?", עניתי.

השיחה התגלגלה, דיברנו על הופעת סטנדאפ טובה שהוא היה בה לאחרונה, והציע שיזכיר לי כשיש עוד סבב הופעות כי שאוכל ללכת גם. הסכמתי מנימוס.
ידעתי באותו הרגע שהוא בעניין, הרגשתי את הפלרטוט והקרבה. לא ידעתי אם אני רוצה בחזרה.
מצד אחד הוא בחור שאני מכירה, ואף פעם לא הרגשתי אליו רגש מיוחד. בנוסף הוא גם שותף של חבר לספסל הלימודים. לא מתאים לי שירוצו שמועות או במקרה הגרוע יווצרו סכסוכים.
מצד שני, הוא נראה סבבה, עיניים ירוקות שיער על גוון הבלונד. אמנם הוא קצת נמוך לטעמי, אבל רואים שהוא מתאמן, ואי אפשר לקחת ממנו את הכריזמה שלו.
התנצלתי עם חיוך, והודעתי שאני הולכת לצד השני של הרחבה.
תוך כדי הסתכלתי בשעון בפלאפון. כבר מאוחר, חשבתי.
התחלתי סבב פרידה מכל החברים, עד שגלעד הופיע מולי.

"אז זה בסדר שאקח מאייל את המספר שלך כדי לעדכן אותך במופע הסטנדאפ הבא?", שאל.
"אממ.. כן למה לא", חייכתי במבוכה.
"יודעת מה, תביאי לי את המספר שלך..למה שאבקש אותו מאייל?" גיחך לעצמו, מבולבל מריח מאלכוהול.

הוא שם את הפלאפון שלו ביד שלי, ובהיסוס רשמתי את המספר שלי.
ידעתי שמפה אין דרך חזרה, הוא מתחיל איתי. במידה ואחליט שאני רוצה או לא רוצה זה יוודא לכולם.
נפרדתי לשלום מגלעד והלכתי לבד לכיוון הדירה שלי.

רוח נעימה נשבה על פניי. תחושת חמימה התפשטה בגופי.
האביב הגיע ואני פורחת.

למחרת קיבלתי הודעה מגלעד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך