חי בסרט, אבל מה זה סרט!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/07/2011 790 צפיות 4 תגובות

גבים גברים גברים..מה הוא לא קולט שאומרים לו פעם אחת?? חתיכת מעפאן שכמותו..שואל את אותה שאלה אלף פעם, כאילו מה נסגר, מה אתה מצפה שהתשובה שלי תתחלף, יותר מחופר אתה תאמין לי, זה לא שאנחנו בקשר או משהו..ממש לא, אחרי זה מזמן..אבל אתה מתעקש שניפגש לא קולט שאני לא רוצה ולא מעוניינת, אז חבל באמת שהסכמתי שנישאר בקשר טלפוני..פשוט מיותר.
היום הוא התקשר..ושיגע אותי שוב, מזכיר לי את העבר..איזה כבר עבר אני לא יודעת..כולה חודש שיצאנו-והוא כולו מתפאר..נתתי לך, קניתי לך, עשיתילך. בן זונה לא צנוע שכמותו, כולה מה עשית י'אפס..יצאנו קצת לשתות כמו זוג נורמלי ואתה מתנפח..מה נראה לך שתקנה אותי בכסף שלך, מיליון דולר היית נותן לי ולא הייתי הולכת אתך, מליון דולר בייבי, כי אני רוצה לצאת עם בן אדם ולא עם כסף מדבר!
אין הגברים האלו חירפנו אותי, למהאי נופלת על גברים משוגעים,חולי נפש ולא בסדר..בסוף אני יישאר בצד של הבנות וינטוש את הגברים סופית!.


תגובות (4)

סליחה על התגובה אבל זה אמור להיות סיפור? אני חושבת שהקללה לא מתאימה אין סימני פיסוק אין דו שיח אין מבנה אין כלום מצטערת…

08/07/2011 12:25

אני חייבת להסכים עם דניאל.
אין פואנטה…

08/07/2011 18:46

חחחחחחח..זה לא סיפור ולא בטיח..זה סתם פורקן, לא חיפשתי פואנטה ולא שום דבר אחר..סתם להבי את תחושותיי דאז.

04/03/2012 09:22

האם הכוונה של הסיפור הזה להביא את תחושתיך ? אז לדעתי עליך לכתוב ביתר בהירות כדי להבין את הסיפור שהוא ללא ספק עשוי להיות מאד מאד מעניין אז אנא המשך והסבר תודה ממני בקי ♥

04/03/2012 09:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך