יום הולדת 16

mayan 18/12/2011 688 צפיות אין תגובות

לפני כחודש חגגתי את יומולדתי ה16, או כמו שאומרים סויט סקסטין.
בכל אופן, המתנה מההורים שלי היתה המתנה הכי יפה שאפשר לקבל.
כשראיתי את הקופסא התחלתי לנחש מה יש בפנים, עד שהיה לי נמאס ופתחתי את הקופסא. בתוך הקופסא היתה גורת כלבים קטנה ולבנה. הגורת כלבים הכי חמודה שקיימת. קראתי לה פ'יצי סתם כי אהבתי את השם הזה.
הייתי קמה כל יום ב 7 בבוקר ומוציאה את פ'יצי לטיול.

יום אחד כשהוצאתי את פ'יצי לטיול ראיתי עוד ילד מטייל עם כלב קטן וחמוד.
פ'יצי משכה אותי לכלב ורצתי איתה אליו. שאלתי את הילד אם הכלב זכר או נקבה והוא ענה שזכר, אז אמרתי ששלי נקבה. הוא שאל אותי איך קוראים לי ואם אני חדשה בשכונה, ועניתי לו שקוראים לי עדי ועברתי לא מזמן לשכונה. הוא הציג את עצמו ואמר שקוראים לו אייל. הוא שאל אותי באיזה בית ספר אני לומדת וכשעניתי לו הוא אמר שגם הוא לומד שם. הוא שאל אותי אם אני צריכה טרמפ לבית הספר ועניתי בחיוב. באוטו דיברנו וגילתי שהוא שנה מעלי, הוא היה ממש נחמד והחלפנו מספרי טלפון ואפילו קבענו להיפגש בהפסקה. התחברנו מאוד עד שהיינו ידידים טובים, הייתי מספרת לו הכל וכך גם הוא. עד שהתחלתי להתאהב בו ואחרי זמן מה החלטתי לספר לו זאת. הוא אמר לי שגם הוא מרגיש אלי ככה פשוט לא היה לו את האומץ להגיד לי, ואז זה קרה, בלי הכנה מוקדמת אבל עם המון פרפרים בבטן, התנשקנו!
זאת היתה הנשיקה הכי יפה ומרגשת שהייתה לי. מאותו יום נעשינו חברים, אהבתי אותו כל כך!

אחרי שבועיים יונית החברה הכי טובה שלי אמרה לי "אייל בוגד בך".
לא ידעתי מה לעשות, בהתחלה לא האמנתי לה אבל אז היא הראתה לי תמונה שלו מתנשק עם מישהי שלא הכרתי. רצתי הביתה והתחלתי לבכות.

אחרי שעות מועטות הלכתי לביתו, דפקתי בדלת, והוא פתח. צעקתי לו " איך עשית לי דבר כזה? איך בגדת בי ככה" טרקתי את הדלת ורצתי בוכה חזרה לביתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך