זה הסיפור הראשון שלי כאן, אשמח לתגובות הארות והערות...
תודה:)

כוכבים

05/10/2013 593 צפיות 3 תגובות
זה הסיפור הראשון שלי כאן, אשמח לתגובות הארות והערות...
תודה:)

קר. לא רק בחוץ גם הלב כבר את החום לא זוכר…
בתמימות מנסה בשמש לחמם אך משום מה זה לא עוזר…
יקח זמן לרפא את פציעות הלב…
זמן!
כן זו המילה לרפואה…
אך היחס החם כלפי כל הסובבים אותי השתנה, כבר לא אותה נערה האוהבת את כולם… בוחרת את הפינה הרחוקה, שם טוב ונעים… ואפילו מרגיש לי בטוח, אבל האם זה נכון? כרגע נראה שכן אך אם הייתי שואלת את עצמי לפני שנה לא בטוח שהייתה אותה התשובה.
כי כן אהבו אותי כולם וכך אני אותם. אך למה? למה כל זה לצד אחר השתנה? מאז אותו יום אפור וקודר הבית לא אותו בית, הרחוב לא יפה כמו שהיה נראה… ובכלל אני לא אני… לא מצליחה להאמין שכן יש סוף טוב! אהובי אהבתי ואוהב תמיד! לא משנה כמה רחוקים אנחנו…
יודעת שמאחורי הכוכב היפה ביותר אתה נמצא מביט ודואג… אני בוכה אתה רואה, אני מתגעגעת אתה מביט באהבה.. בכל רגע עליך חושבת כשטוב וכשרע וכשלא כל כך נורא…
עכשיו מנסה להתחיל דרך חדשה בחיים כי כך אומרים שטוב בשבילי… אם זה נכון, הזמן יספר…
גם בדרכי החדשה אתה נמצא. בעצם, הדרך היא אך ורק בשבילך, כי ככה אהבת לראות אותי מחייכת, צוחקת, מטיילת ואוהבת… מנסה להשתנות מקווה שאצליח…
בכל פעם שתהיה לי קשה הדרך אסתכל לכוכב הכי יפה ומשם אשאב כוחות…כי ככה היית קורא לי, כוכבת!!
אז להתראות לך כוכב שלי… קשה לי אבל אני חייבת…


תגובות (3)

סיפור נחמד מאוד, באיזשהו מקום אני יכולה להזדהות עם הרעיון שמאחוריו. אני אמנם לא אוהבת להעיר הערות, אבל כתבת שתשמחי להארות והערות, לכן אומר שקצת מפריע לי השימוש שלך בסימני פיסוק. בכל אופן, אני מאוד אובססיבית לדברים האלו, כך שלאחרים זה כנראה לא יפריע במיוחד.
בכל אופן- סיפור יפה! אני אשמח לקרוא עוד סיפורים (ואולי גם שירים) שלך!

05/10/2013 14:26

תודה רבה גאיה!

05/10/2013 16:27

הקטע מאוד משקף ומכניס את הקורא לאווירה המדויקת שרצית להעביר, יפהפה בעיניי.

06/10/2013 07:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך