זיקית@
היי זה קטע ראשון שאני מעלה וחושפת. אני ממש ממש אשמח לתגובות ודירוגים בבקשה אני מאד חששתי להעלות קטע ובסוף העלתי(: אז כל תגובה קטנה או דירוג ישמח אותי(: כמובן שהסיפור לא נכתב עלי. אוהבת המון המון ותודה שקראתם (: ~מיה~

עד עכשיו נשמתי אותך ועכשיו,אני נחנקת

זיקית@ 21/08/2015 828 צפיות 9 תגובות
היי זה קטע ראשון שאני מעלה וחושפת. אני ממש ממש אשמח לתגובות ודירוגים בבקשה אני מאד חששתי להעלות קטע ובסוף העלתי(: אז כל תגובה קטנה או דירוג ישמח אותי(: כמובן שהסיפור לא נכתב עלי. אוהבת המון המון ותודה שקראתם (: ~מיה~

אני זוכרת שתמיד הייתה אומר שהכל יהיה בסדר,שאתה תמיד תאהב אותי ותשמור עליי,שנזדקן ביחד. הבטחתה,הבטחתה שבחיים לא תעזוב אותי ושיקרת, אתה שבחיים לא משקר,שיקרת לי עובדה ביום אחד זה פשוט נעלם. ביום אחד הכל התפוצץ,החיים שלי השתנו,מעכשיו אין הסיפור של שנינו יש הסיפור שלי,אתה כבר לא איתי אני מדברת ואתה אולי מקשיב אתה לא עונה,שומר עליי מלמעלה.
כל האושר שלי נגנז ביחד אתך עמוק באדמה. נלקחה לי הסיבה לחיות.
אתה רודף אותי בחלומות,במעשים,בדיבורים,במחשבות,בשיעורים,בכל שניה ושניה בכל נשימה ובכל פעמיה אני יודעת שנפרדתי ממך לנצח,לנצח נצחים לא הראה אותך שוב.
הכל נשבר,נגמר,נהרס ונחרב ונשרף עלה בלהבות. הכל הסתיים הסוף קרוב יותר ממה שנדמה אני לא ארגיש יותר כלום חוץ מהכאב חוץ מהסלע שיושבת לי בלב שנדמה ששוקלת אלף טון ולא נותנת לשכוח שנשמה גדולה אבדה מהעולם.
מאז אותו יום הבנתי שכולם נושמים חמצן,אך אני,נושמת אותך.
מהיום שעזבת אני נחקת יותר ויותר אז בבקשה תחזור,רק תגיד לי שהכל חלום רע שנגמר עוד כמה שניות.
על מי יש לי לעבוד זו המציאות ואני מבקשת שתיסלחו לי אך אני הולכת לעולם שכולו טוב,עולם שבו אתה נמצא.
אז אני נפרדת יפה ומוכנה לראות אותך שוב.


תגובות (9)

מהמם !
ברוכה הבאה לאתר מקווה שתתאהבי בו כמוני.
אשמח אם תיקראי את הסיפורים או המונולוגים שלי

21/08/2015 02:45

    יא תודה איזה חמודה אני עכשיו הולכת לקרא(;

    21/08/2015 02:47

יה תודה איזה חמודה אני אשמח מאד לקרא(:

21/08/2015 02:46

**יצא פעמיים

21/08/2015 02:47

את לא מבינה…גרמת לי אשכרה לבכות.
זה כל כך מרגש ועצוב. ממש עצוב.
את כותבת כל כך יפה ממש נסחפתי עם הכתיבה והתחברתי בקלות.
תמשיכי לכתוב עוד ועוד, אל תפסיקי יפה שלי!!!!!
מחכה לקטע או לסיפור הבא שלך!:)

21/08/2015 09:07

    מי שמדברת!! ממש כיף לי לשמוע תגובה ממך (: את מדהימה(:
    ודרך אגב סורי שאין פסיקים\נקודות…

    21/08/2015 13:36

מאז אותו יום הבנתי שכולם נושמים חמצן . אהבתי מאוד

29/09/2015 05:45

נורא כואבת לי אבידתך אבל יש חיים גם לאחר המוות (של החבר אני מתכוונת)
אז קווי לטוב, והחיים חייבים להמשך
אני איתך.

29/09/2015 19:50

    תודה שהגבת!
    אני גם מאמינה בחיים לאחר המוות…
    ואני שמחה שגרמתי לך באיזשהו אופן להרגיש את מה שהרגשתי…

    30/09/2015 11:34
סיפורים נוספים שיעניינו אותך