הכל מהלב...:(

ככה אני מרגישה…. הכל נורא :(

20/04/2013 816 צפיות 4 תגובות
הכל מהלב...:(

עצוב לי כל כך עצוב לי אוף….. למה החיים כאלה חרא למה כל פעם שאני מסתכלת על האקס שלי כואב לי? כואב לי פשוט כואב לי! למה?! כי אני עדיין אוהבת אותו! ממש מממש אוהבת אותו! והוא לא מבין את זה הוא פוגע ופוגע והוא לא מבין שכל מילה שהוא אומר לי זה כמו אלף כאפות בפרצוף…… אני מזה מתגעגעת אליו שזה פשוט לא יאמן, אני לא מבינה שאחרי כל מה שהוא עשה לי אני עדיין אוהבת אותו! כל פעם שאני חושבת עליו אני בוכה פשוט בוכה….למה אני לא מצליחה לשכוח אותו? למה מגיע לי להיפגע כל כך? זה פשוט לא פייר, אני מתגעגעת אליו…. כל פעם שאני רואה אותו הוא מושך לי את העין ואני חייבת להסתכל עליו. אני לא מצליחה לשכוח אותו וזה פשוט נורא…
כל יום אני בוכה כל יום וזה כבר נמאס פשוט נמאס… אני כל הזמן מנסה שהוא יקנא, שהוא ישים לב אלי מתישהו אבל לא! לא אכפת לו ממני…. סעמק למה זה ככה למה?!


תגובות (4)

זה אמיתי?!?
כי אם כן אל תשברי…הוא לא שווה את הכאב שלך…למרות שאני לא יודעת מה הוא עשה לך…stay strong!

20/04/2013 12:41

כע זה אמיתי ואני כל כך מנסה לא להישבר ולא לשים לב אליו… אבל זה יותר מדי קשה :(

20/04/2013 13:10

כע זה אמיתי ואני כל כך מנסה לא להישבר ולא לשים לב אליו… אבל זה יותר מדי קשה :(

20/04/2013 13:10

אל תנסי לו לגרום לקנות כי בחיים זה לא יעזור לך והוא ישים לב שאת עושה את זה בגללו…תנסי להוציא אותו מהראש שלך בעזרת הכרת אנשים שאפעם לא ניסית להכיר באמת בעבר…!הוא יראה שאת ממשיכה הלאה ואת תרגישי שיורד לך ממנו והכל יהיה סבבה…!

20/04/2013 13:28
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך