ככה הוא הלך לי ..

03/07/2012 602 צפיות תגובה אחת

טוב .. היי קוראים לי בר ואני כותבת את הסיפור הזה אז הינה הדמויות …
~ הדמויות ~
רוני (אני) , דנה (אחותי הגדולה) , רון (אחי הקטן) , אורית (אמא שלי) , אורי (אבא שלי) , ירין (החבר שלי ) גסטין(הידיד שלי ) צחי אחי (הגדול גדול)ו… את השאר בהמשך ….

פרק 1 !
היי אני בר ואנחנו כלומר המשפה שלי עברו לפני כמה ימים דירה .. מאשקלון לתל אביב… זהוא חופש גדול עוד יומיים אני יהיה בבצפר חדש אני ממש לחוצה … אני בדרך כלל ילדה יפה ונאה ….
כעבור יומיים …
יואוו ! יום ראשון ללימודים כיתה י' הינה אני באהה וואו השנה עברה כל כך מהררר ! אבל.. אני מממש לחוצה ממש אבבלל ! מעניין איז סוג ילדות איזה סוג בנים בנים רעים בנים טובים ? אוף אני לא יודעת .. :( טוב יאללה אני יקרא לאמא שתיקח אותי ' אמממא את יכולה לקחת אותיי ??? ' 'אמא לא פה רוניייי , אמאא הלכה רגעעעע ' דנה ענתה לי .. ' מזל שיש לך גם אוטוו יאללה כחי אותי לבצפר רחוב ראשי ליד מרפאה כללית ' ' טובב , הינה הגענו יאללה רדי לקחת את האייפון שלך? ' כן יחופרת!! ' ' טוב יאללה ביי ! ' ' רגע מי לוקח את רון לגן ? ' ' כחי אותו את לא ? ' ' טוב אני יתקשר לבית שהוא יענה לי ' ' רגע הוא עם צחי נכון ? ' ' כןןןןןןןןןןןן יאאלה בי את תאחרי !!! ' ' בייייייייי ! '
טווווב .. הגעתי לשער הלב שלי דופק הבנים רצים .. נכנסתי והינה איזה ילד פוגע בי ומפיל אותי .. ' איהההההההההההההה ' צרחתי ' סליחה סליחה אני מצטער בואי אני יעזור לך ..


תגובות (1)

חמוד ((: מחכה להמשך..

04/07/2012 07:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך